خبرهای داغ:

کمک هزینه دانشجویان نیازمند در سرخه به همت جهادگران بسیجی پرداخت شد

مسوول فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانشجویان نیازمند محله از ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۳۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم و در راستای تداوم رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، فاطمه امامی مسوول فرهنگی و سازندگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: با یاری خیرین و جهادگران بسیجی کمک هزینه دانشجویان نیازمند در محله، پس از تصویب در هیئت اندیشه ورز فرهنگی و جهادی پایگاه از ابتدای سال ۱۴۰۲، پرداخت شده است.

او افزود: کمک هزینه تحصیل دانشجویان نیازمند محله توسط صدیقه مونسان مسوول بسیج سازندگی پایگاه به همه خانواده های نیازمند که فرزند دانشجو دارند، اعلام و پیگیری های لازم انجام شد. همچنین مقرر شد پس از تصویب نهایی اجرای این طرح مومنانه از سوی هیئت اندیشه ورز فرهنگی به ارزش 10 میلیون ریال هر دو ماه یکبار به حساب دانشجویان نیازمند محله واریز شود.

مسوول  فرهنگی پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) یادآور شد: این کمک‌ هزینه به دانشجویان در حال تحصیل در جهت سهولت امر تحصیل تعلق می گیرد که به صورت مستقیم به آنها پرداخت می شود.

امامی اضافه کرد: این کمک هزینه بر اساس جدول برنامه ریزی شده توسط گروه جهادی پایگاه به دانشجویان رشته پزشکی، هنر و حقوق و غیره تعلق گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار