خبرهای داغ:
به دنبال اهانت به قرآن کریم در سوئد، معاونت تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه، بیانیه ای در جهت محکوم کردن این عمل منتشر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۸۶۳۶
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد، معاونت تعلیم و تربیت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه پیانیه ای را منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (الصف ۸)

باردیگر جبهه کفر واستکبار جهانی با نشان دادن زبونی وناتوانی خوددر مقابله با جبهه مقاومت اسلامی و اسلام ناب محمدی دست به عمل زشت و سخیف قرآن سوزی زد.

این عمل نه تنها چیزی از ارزش والای قرآن کریم کم نخواهد کرد بلکه در دل مسلمانان جهان اتحاد و انسجام را ایجاد خواهد کرد.

بر امت اسلامی واجب است یک دست و یک صدا علیه این عمل شنیع و حمایت دولت منحوس و نجس سوئد از آن و تمامی حامیان آنها برائت بجویند.

دولت هایی که ادعای آزادی عقیده دارند چطور می شود در قرآن سوزی قائل به ابراز آزادی عقیده هستند اما در برابرسوال از ماجرای دروغین هلوکاست عنان خود را از کف می دهند و به صورتی وحشیانه و با خوی درندگی به سوال کننده از دروغی بنام هلوکاست حمله می کنند و سنگین ترین مجازات ها را برای آن قرار می دهند؟

معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه ضمن محکومیت این اقدام در نظر دارد نسبت به تشویق و ترغیب آحاد مردم و بسیجیان شهرستان برای شرکت در سی امین دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج اقدام کند.

تا ضمن کمک به نشر و انتشار قرآن و معارف آن با شرکت هرچه بیشتر مردم در این مسابقات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزند.

لذا از تمامی آحاد مردم و بسیجان ضمن دعوت برای شرکت در این مسابقات از همگی درخواست می کند تا نسبت به تشویق و ترغیب یکدیگر برای شرکت در این دور از مسابقات اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها