خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج):
حجت‌الاسلام عباسی، با اشاره به اینکه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) مظهر و نماد ایثار و گذشت است اذعان کرد: هدایت به عنوان یکی از مهمترین درس‌های مکتب عاشورا و امام حسین (ع) محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۰۴
|
۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اندیمشک، حجت‌الاسلام امیر عباسی، در مراسم عزاداری و سوگواری که به مناسبت دهه اول ماه محرم توسط هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد اظهار کرد: محرم ماه عشق، عقل، خِرَد، احساس، شور، شعور، محبت و مودت اهل بیت (ع) و قرآن و همچنین هویت و سند مظلومیت شیعه است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه، با بیان اينکه دشمنان هر ساله در آستانه ماه محرم شبهه‌افکنی‌های خود را آغاز می‌کنند افزود: باید بدانیم که برگزاری مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) از توصیه‌ها و سنت و سیره اهل بیت (ع) بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) مظهر و نماد ایثار و گذشت است اذعان کرد: هدایت به عنوان یکی از مهمترین درس‌های مکتب عاشورا و امام حسین (ع) محسوب می‌شود.

 

حجت‌الاسلام عباسی، با بیان اينکه امام حسین (ع) به ما آموخت نباید از هدایت هیچکس ناامید شویم تصریح کرد: در جنگ ترکیبی کنونی که دشمنان هر روز شبهه‌افکنی می‌کنند، هدایت یک نفر هم اثرگذار و در راستای قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است.

 

وی هدایت مردم را وظیفه امام جامعه دانست و عنوان کرد: همانگونه که ائمه اطهار وظیفه هدایت را بر عهده داشتند، مقام معظم رهبری نیز به عنوان‌ امام جامعه با اقشار مختلف دیدار می‌کنند و به هدایت می‌پردازند تا کسی از قطار اسلام و انقلاب، پیاده نشود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)، با اشاره به جمله «یا حسین و با حسین یک نقطه باشد فرق آن، یاحسین گفتم کجا و با حسین ماندن کجا» بیان کرد: یا حسین گفتن خوب است و اثر دارد ولی آنچه مهم‌تر به حساب می‌آید، با حسین بودن و حسینی شدن است و اگر می‌خواهیم حسینی بمانيم، باید بندگی کنیم.

 

وی عبودیت و بندگی خداوند را از بزرگترین درس‌های عاشورا برشمرد و خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) تسلیم امر خداوند متعال شد و یاد داد که باید بنده خدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار