محکومیت اهانت به قرآن توسط نوجوانان بسیجی در سرخه انجام شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه گفت: به دنبال اهانت به قرآن نوجوانان بسیجی پایگاه همراه با تمام مسلمانان جهان اهانت به قرآن را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۵۷
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نوجوانان حلقه شهید محمدرضا غلام پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه همراه با تمام مسلمانان جهان اهانت به قرآن کریم توسط اهانتگران از کشور سوئد را محکوم کردند.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام در گفتگو با خبرنگاران ما اظهار کرد: بار دیگر جنایتی بزرگ در سایه حمایت استکبار جهانی و در ادامه‌ اقدامات ضداندیشه، ضدبشر و ضداخلاقِ مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر انجام شد.

او افزود: باید دانست که هتک حرمت قرآن کریم مقدمه اهانت به مقدسات سایر ادیان الهی است و این یعنی زیر پا گذاشتن تمام اصول انسانی با ادعای آزادی بیان.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: در این راستا نوجوانان حلقه شهید محمدرضا غلام همراه با تمام مسلمانان جهان اهانت به قرآن کریم توسط اهانت گران از کشور سوئد را محکوم کردند و درخواست پاسخگویی و برخورد قاطع با اهانت گران شدند.

اسیری خاطرنشان کرد: همزمان با ماه عزاداری امام حسین (ع)، طرح سفیران مهر (تیم امر به معروف و نهی از منکر پایگاه) نسبت به تذکر لسانی در خیابان ارسطو، پارک 13 آبان، میدان بهشتی و بلوار انقلاب اقدام کردند.

او اضافه کرد: همچنین با بازگشت حجاج از مکه مکرمه و مدینه منوره، متربیان حلقه شهید ابوالقاسم نجار وحلقه ی قرآنی شهید قربانعلی یعقوبی همراه با سرگروه ها و اعضای شورای پایگاه با مریم بافتی سرگروه این حلقات صالحین دیدار کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) یادآور شد: محفل انس با قرآن با حضور بسیجیان حلقه شهید محمدرضا غلام در رده نوجوانان با هدف تقدیم به سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار