خبرهای داغ:

نشست های تببینی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برگزاری نشست های تبیینی در دهه اول محرم، هر روز صبح در مسجد امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۸۷۶۶
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با دهه اول ماه محرم، نشست ترغیب جوانان به ازدواج در مسجد امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ابدای ماه محرم، نشست تبیینی با محوریت های مختلف با حضور گرامی یکی از طلاب خواهر در مسجد برگزار می شود.

او افزود: این کارگاه های آموزشی با عناوین متنوعی چون افزایش فرزندآوری، اهمیت عفاف و حجاب و جایگاه آن در دین و ازدواج آسان تشکیل و با استقبال خوبی همراه بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) اضافه کرد: در این ایام نیز تهیه و آماده سازی پذیرایی از عزاداران و نظافت و شست و شوی ظروف پذیرایی از عزاداران در مسجد امام حسن مجتبی (ع) توسط گروه جهادی شهید محمدباقر اسدی نژاد پایگاه انجام شده است.

ادهم بیان داشت: همچنین در قالب طرح نوجوانه های صالحین، سومین جلسه آموزش پخت کیک و شیرینی در پایگاه حضرت آسیه (س) تشکیل و با استقبال خوبی همراه بوده است.

او با اشاره به اجرای گروه سرود نونهالان حلقه شهید محمدتقی فیض با محوریت ماه محرم گفت: در پنجمین شب ماه محرم، توزیع غذای متبرک به مجلس امام حسین (ع) پشت درب منازل سالمندان محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) که توانایی جهت شرکت در مجلس عزاداری را ندارند، توسط گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار