رییس سازمان تبلیات اسلامی نیشابور گفت: در دهه اول ماه محرم سال جاری بیش از ۴۰۰ روحانی و مُبلغ به شهرهای نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه به منظور انجام جهاد تبیین و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اعزام شدند.
کد خبر: ۹۵۲۸۸۱۵
|
۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور، حجت الاسلام مجید سماواتی در گفت وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: در ماه محرم امسال تلاش کردیم ظرفیت تبلیغی نیشابور را افزایش دهیم.

وی افزود: با همکاری گروه‌های جهادی، حوزه‌های علمیه و امور مساجد با محوریت جامع روحانیت و ائمه جمعه شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه بیش از ۴۰۰ روحانی را به مناطق تبلیغی اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه ما بعد از مشهد، بالاترین تعداد اعزام روحانیون به مناطق تبلیغی را داریم، ابراز کرد: برای اداراتی که درخواست مُبلغ داشتند و برای زندان و کمپ‌های ترک‌اعتیاد هم در ماه‌های محرم و صفر اعزام داریم.

حجت الاسلام سماواتی با ذکر این نکته که یکی از اساسی‌ترین وظایف روحانیون بحث جهاد تبیین است، تشریح کرد: یکی از بسترهای تبلیغی و فرهنگی ما در ماه‌های محرم و صفر همین برنامه‌ هیات‌های مذهبی هستند. 

وی تشریح کرد: در نیشابور ۵۸۰ هیات مذهبی فعال هستند که به موضوع جهاد تبیین می‌پردازند. همچنین اشعار مداحان و کانون‌های تبلیغی هم در راستای جهاد تبیین است.

حجت الاسلام سماواتی عنوان کرد: ما ۴ گروه جهادی را به مناطق سرولایت و میان‌جلگه اعزام کردیم و مردم این ۲ منطقه استقبال بسیار خوبی از حضور طلاب دینی داشتند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: حدود یکسال است که ما تبلیغ گروهی را در نیشابور راه‌اندازی کردیم که طلاب به طور گروهی تبلیغ می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها