در بیانیه تیپ مستقل ۸۳ امام صادق(ع) تاکید شد؛

طراح هتک حرکت به قرآن کریم، رژیم کودک‌کش صهیونیستی است

تیپ مستقل ۸۳ امام صادق(ع) قم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام شیطانی،‌ هدف از هتک حرمت به قرآن کریم را نقشه‌ای برای مدیریت انحراف افکار عمومی از مشکلات و اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی قدس دانست.
کد خبر: ۹۵۲۹۱۰۶
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در پی اهانت و هتک حرمت مجدد به قرآن کریم و اهانت به تصویر رهبر معظم انقلاب در کشور سوئد و دانمارک، روابط عمومی تیپ مستقل ۸۳امام جعفر صادق علیه السلام  طی بیانیه این جسارت بزرگ را محکوم و صهیونیسم‌ها را مسوول این خطای نابخشودنی دانست. مشرح این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
تَبَّتْ يَدَا أَبِي لَهَبٍ وَ تَبَّ. سوره مَسَّد آیه ۱
بار دیگر در ادامه دشمنی‌های سازمان‌یافته و هدفمند با ادیان الهی، با نفوذ جریان شیطانی صهیونیسم و در سایه‌ی حمایت دولت‌های غربی و سرسپردگی دولت‌های پلید سوئد و دانمارک برای دومین بار قرآن کریم به آتش کشیده شد. بریده باد دست آنان و لعنت خدا بر آنان که دل و جان صدها میلیون‌ مسلمان را در سراسر جهان بار دیگر به درد آوردند.
بدون شک اهانت‌های اخیر و پی در پی به قرآن کریم و مقدسات اسلام در چند کشور اروپایی به دستور و برنامه ریزی رژیم غاصب و آدم‌کش صهیونیستی صورت می‌گیرد و نشان از آن دارد که صهیونیست‌ها می‌خواهند افکار عمومی را از توجه به اعتراضات و اغتشاشات انبوه داخلی خود و مسائل بغرنجی که این رژم شیطانی با آن درگیر است به جای دیگری معطوف دارند.
همه آزادی‌خواهان جهان باید نسبت به توهین به مقدسات دینی و نفرت‌پراکنی، به صورت عملی مقابله کنند تا به بهانه آزادی بیان، شاهد این همه گستاخی و هتک حرمت نباشیم. همچنین بر همه مسلمانان علی الخصوص دولت‌های اسلامی لازم است که در سایه اعتقاد به مبانی اصیل اسلام و تعالیم روح بخش قرآن، با وحدت عمل با نقشه‌های رژیم صهیونیستی از راه‌های مختلف مبارزه کنند و توطئه‌های این شیاطین را نقش بر آب کرده و قدرت اتحاد خود را به نظام سلطه نشان دهند.
تیپ مستقل ۸۳امام جعفر صادق علیه السلام نیز ضمن محکومیت شدید اقدام پلید و شیطانی سوئد و دانمارک هشدار می‌دهد تا دیر نشده صف خود را از سیاست‌های ظالمانه رژیم صهیونیستی جدا سازند و ضمن عذرخواهی از قاطبه جهان اسلام اقدامات هتاکانه خود را جبران کنند. و توجه داشته باشند در صورت تکرار این‌گونه رفتارهای ضددینی و هنجارشکنانه باید منتظر عواقب بعدی آن از سوی آحاد امت سلحشور و شهید پرور اسلامی باشند. همچنین از دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت امورخارجه و قوه قضائیه تقاضای پیگیری حقوقی عاجل و کامل از طریق مجامع بین المللی و ذی‌صلاح را دارد.

تیپ مستقل ۸۳امام جعفر صادق علیه السلام روحانیون رزمی تبلیغی

ارسال نظرات
آخرین اخبار