خبرهای داغ:

قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است

شاهرود_ بیانیه دارالقرآن بسیج شهرستان شاهرود در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۱۰
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام استبه گزارش خبرنگار بسیج، دارالقرآن بسیج شهرستان شاهرود در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم.

«إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»
قرآن کریم عظیم‌ترین سرمایه و متقن‌ترین سند حقانیت شریعت مقدس اسلام است. کتابی که با نزول آن راه صعود آدمی به کمال انسانی اش همواره و چراغی فروزان برای هدایت بشرتا همیشه تاریخ روشن گردید.
رفتاراسلام ستیزانه و گستاخی آتش زدن آشکار و دوباره این فرد ملعون افراطی که چهره کریه صهونیسم جهانی در پشت چهره او وپلیس سوئد را آشکار در سوزاندن دوباره قرآن‌کریم و دفاع پلیس این کشور از این عمل وقیحانه جان مسلمانان عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی مذهب در جهان غرب بر جای گذاشت.
جامعه قرآنی بسیجیان شهرستان شاهرود این حادثه دردناک را به محضر حضرت امام عصر (عج) وعموم مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده، و ضمن محکوم نمودن شدید این گونه رفتار‌های خصمانه و نفرت انگیز، اعلام می‌دارد این اقدامات مذبوحانه، وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در برابر جبهه استکبار را در پی خواهد داشت. همچنین از عموم مسلمانان جهان و نیز دولت‌های اسلامی درخواست می‌شود ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات امت اسلامی در سراسر جهان، نهاد‌های بین المللی را وادار به واکنش مناسب در برابر این اعمال شنیع نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار