اعلام برنامه های حسینیه اعظم زنجان جهت برگزاری دسته عزاداری در یوم‌العباس/ آغاز به کار ستاد اسکان زائران حسینیه اعظم زنجان

زنجان- مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: اسکان زائران حسینیه اعظم از روز سه شنبه سوم مردادماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۹۲۲۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ مجتبی شهامی با اعلام برنامه‌های حسینه اعظم اظهار داشت: با همکاری ۱۰ دستگاه دولتی برای ۲۰۰۰ نفر و همراهی مردمی برای ۲۰۰ نفر در هر روز اسکان میسر شده است.

وی با بیان اینکه ستاد از سوم الی هفتم مردادماه به زائرین ارائه خدمت خواهد کرد گفت: فضا‌هایی که برای اسکان عزاداران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد کاملاً رایگان است و علاوه بر اسکان، یک وعده غذای گرم تبرکی حسینیه اعظم به این افراد داده می‌شود.

وی عنوان کرد: مسافرانی که قصد استفاده از فضا‌های ستاد اسکان حسینیه اعظم زنجان را دارند کارت ملی به همراه خواد داشته باشند و همشهریانی که مایل به همکاری با این ستاد برای میزبانی از زائرین حسینیه دارند می‌توانند به این ستاد مراجعه کنند.

اعلام برنامه‌های حسینیه اعظم جهت برگزاری دسته عزاداری در یوم‌العباس


شهامی بیان کرد: مراسم عزاداری قبل از شروع حرکت دسته عزاداری از ساعت ۱۴ با حضور مردم عزادار از سراسر ایران در حسینیه اعظم برگزار می‌گردد.

وی افزود: دسته عظیم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت ۱۶ از حسینیه اعظم به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) حرکت خواهد کرد.


مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: جهت خدمت رسانی به عزاداران تعداد ۳۰ موکب و جایگاه آب رسانی در مسیر دسته عزاداری توسط هیات حسینی بر پا خواهد شد و ۵۵۰ خادم افتخاری با ۵۹ ایستگاه ثابت و سیار کار جمع آوری نذورات مردمی را انجام خواهند داد و ۸۰۰ خادم افتخاری برادر و خواهر کار انتظامات را برعهده دارند.

وی ادامه داد: ذبح گوسفندان توسط ذابحین با حضور ناظرین ذبح شرعی و بهداشتی توسط ۱۴۰ نفر از خادمین این واحد از ساعت ۱۵ شروع خواهد شد.

شهامی عنوان کرد: ۷۱۵ عدد بلندگوی صوت، مسیر ۳ کیلومتری دسته عزاداری و خیابان‌های اطراف را توسط ۲۷۰ خادم افتخاری پوشش خواهند داد و یک دوربین صداوسیما پوشش تصویری و پخش زنده این حماسه عظیم را برعهده دارند و همچنین طبق هماهنگی انجام شده قطار ویژه‌ای، عزداران را از تهران به زنجان خواهد رساند

ارسال نظرات