مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ بیان کرد: درس عاشورا به همه ما این نکته را نشان می‌دهد که در برابر جنایتکاران وظالمان نباید سکوت کرد.
کد خبر: ۹۵۲۹۳۲۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ساوجبلاغ، در مراسم عزاداری ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک، بیان کرد:برائت به معنای با دشمنان خدا دشمنى کردن و از آنان بیزارى جستن در کنار ولایت یعنی دوستی با دوستان خدا از فروع دین و از واجبات عملى اسلام است.

وی بیان کرد: زندگى مکتبى یک مسلمان ایجاب مى کند، خط فکرى و سیاسى خود را در جامعه و نسبت به حق و باطل مشخص کند و پیرو جناح حق و مطیع ولى خدا باشد و با دشمنان دین و امامت و رهبرى صالح، ستیز و دشمنى داشته باشد نه آن که بى طرف بماند.

حجت الاسلام شفیع خانی اظهار کرد:درس عاشورا به همه ما این نکته را نشان می دهد که در برابر جنایتکاران و ظالمان نباید سکوت کرد، باید حرکت کرد و راه اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را الگو قرار داد.

وی خاطرنشان کرد:در کربلا کسانى در شهادت دست داشتند، کسانى هم راضی و ساکت، هتک‌حرمت‌ کنندگان، زمینه‌سازان و فرمانبرداران بودند، در زیارت عاشورا همه ملعون اند و نیز آنان که ‌حسین بن على‌ (علیه السلام)را خوار کردند، ندایش را شنیدند و پاسخ ندادند.

وی گفت: پیام عاشورا این است که در میدان هاى مبارزه حق و باطل در هر جا و هر زمان، بى تفاوت نباشیم، بلکه به یارى حق و تولاى ولى خدا قیام کنیم و از پیروان باطل و مخالفان امام، تبرى بجوییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار