خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گودرزی تله‌جردی:

رویش‌های انقلاب شهید حججی‌ها و سلیمانی‌ها هستند/ ما باید به دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی باشیم

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: رویش‌های دشت کربلا به ظاهر کم بود، به تعداد ۷۲ نفر، ولی از معرفت بالایی برخوردار بودند؛ رویش‌های انقلاب ما هم شهید حججی‌ها و شهید سلیمانی‌ها هستند.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۳۰
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

حجت الاسلام علیرضا گودرزی تله جردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: در بین سپاهیان امام حسین (ع) همه تیپ افراد وجود داشت پیر، جوان، دختر، پسر و حتی کودک شیرخواره بوده که یکی از این افراد انس است.

وی گفت: انس کسی است که رسول خدا (ص) را درک کرده، در جنگ بدر و حنین در کنار رسول خدا (ص) بود و بعد از رسول خدا (ص) در کنار امام علی (ع) ماند و فداکاری کرد و در زمان امام حسن مجتبی (ع) به ایشان وفادار ماند تا جریان کربلا پیش آمد و زمانی که شنید امام حسین (ع) به کربلا آمده حرکت کرد و در رکاب ایشان ماند و از شهدای کربلا شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه انس به ما آموخت هرجا و هر وقت دشمن به دین هجوم برد همه از پیر تا جوان، وظیفه دارند دفاع کنند، افزود: در ۸ سال دفاع مقدس ما نیز امثال انس، پیرمرد و ریش سفید در میدان مبارزه حق علیه باطل زیاد دیده می‌شود.

وی ادامه داد: امروز ما در جنگ نرم فرهنگی هستیم و حتی نیروی داخلی هم با عدم پوشش خود و کشف حجاب درزمین دشمن بازی می‌کند.

گودرزی تله‌جردی بیان کرد: انس به ما آموخت که سابقه خوب داشتن کافی نیست، بلکه تا آخر ماندن هنر است؛ خیلی‌ها در کنار رسول خدا (ص) بودند، اما منحرف شدند و سقیفه را تشکیل دادند، در همین قرن اخیر برخی برای پیروزی انقلاب و نظام تلاش داشتند، اما باقی نماندند و از قطار انقلاب پرتاب شدند.

وی با استناد به سخن حضرت امام خمینی (ره) گفت: میزان حال فعلی افراد است، رویش‌های دشت کربلا به ظاهر کم بود، به تعداد ۷۲ نفر، ولی از معرفت بالایی برخوردار بودند؛ رویش‌های انقلاب ما هم شهید حججی‌ها و شهید سلیمانی‌ها هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: ما باید دنبال جذب حداکثری و دفع حداقلی باشیم، امام حسین (ع) در طول سفر و راه به سمت کربلا از این فرصت استفاده و مدام دنبال جذب بودند، نمونه آن حر است که بعد از آن خطای بزرگ که راه را بر امام (ع) بست در لحظات آخر برگشت و توبه کرد و امام (ع) او را پذیرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات