خبرهای داغ:
سرهنگ سوری خبر داد

بهره‌برداری از فاز دوم و سوم مرکز رشد بسیج در تویسرکان

همدان-مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه تویسرکان گفت: فاز دوم و سوم مرکز رشد بسیج با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۰۹
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فاز دوم و سوم مرکز رشد بسیج با حضور سرهنگ طیب فریاد رس فرمانده سپاه و حجت الاسلام حسین گلچهره مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه تویسرکان در این مراسم اظهار کرد: فاز دوم این مرکز با اعتباری بالغ بر۷۰ میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان بسیج با هدف حمایت از طرح‌ها و ایده‌های فناورانه بسیجیان، تقویت هسته‌های علمی بسیج و حضور در مرکز رشد، ایجاد مرکز رصد و پایش علمی بسیجیان، تعامل سازنده با مراکز علمی و نخبگان و جذب مخترعان و مبتکران نوآوربسیحی راه اندازی شده است.

سرهنگ قاسم سوری افزود: فاز اول این مرکز یک ماه قبل نیز با هزینه اعتباری ۳۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که مجموع ۱۰۰ میلیون تومان برای بهره‌برداری این مرکز هزینه شده است.

وی ادامه داد: مسیر ما در مرکز رشد بسیج بیانیه گام دوم انقلاب است که در مرکز، قرارگاه جهاد علمی و فناوری را برای ارتقاء مرکز راه‌اندازی کرده و به دنبال ارتباط قوی با پارک علمی و فناوری استان هستیم چراکه تویسرکان اولین شهرستان در استان همدان است که مرکز رشد مستقل راه‌اندازی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات