خبرهای داغ:

از حضور نوجوانان بسیجی در برنامه های عزاداری تا کلاس بیان احکام در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از حضور نوجوانان بسیجی در ویژه برنامه های سوگواری سیدالشهدا (ع) و برپایی کلاس بیان احکام خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۹۴۳۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم و برپایی مراسم های عزاداری و سوگواری سیدالشهدا (ع) نوجوانان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در ویژه برنامه های عزاداری در تکایا و مساجد حضور یافتند.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بسیجیان و نوجوانان حلقه شهید محمدرضا غلام در مراسم شیرخوارگان حسینی در تکیه حضرت علی اصغر (ع) سرخه و دیگر مراسم های عزاداری همراه با مسوول فرهنگی پایگاه حضور می یابند.

او افزود: همچنین در جهت ایجاد روشنگری نسبت به مسائل دینی، حلقه بیان احکام با موضوع اصول دین، تقلید و مرجع تقلید در حلقه شهید محمدرضا غلام برگزار و این برنامه با پرسش و پاسخ همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج، جذب و ثبت نام دو نفر توسط مسوول سرمایه انسانی پایگاه انجام شد.

اسیری با اشاره به برگزاری مداوم طرح سفیران مهر در محله گفت: تیم امر به معروف و نهی از منکر پایگاه در راستای انجام تذکر لسانی در خیابان ارسطو، پارک 13 آبان، میدان بهشتی، بلوار انقلاب و میدان امام حسن عسکری (ع) حضور یافتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار