خبرهای داغ:

جلسات هم اندیشی ایام محرم در روستا افتر در سرخه برگزار شد

همزمان با ماه محرم، جلسات هماهنگی و برنامه ریزی همراه با روضه های خانگی به همت پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۰۹۹
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه هم اندیشی امنیت محله محور با حضور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) روستا افتر و فرمانده پاستگاه انتظامی این روستا برگزار شد.

فاطمه محمودی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه محرم، جلسه هم اندیشی امنیت محله محور با حضور اعضای شورا، دهیاری و برادران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) در سالن جلسات دهیاری با موضوع امنیت در محل خصوصاً در ایام محرم تشکیل شد.   

او افزود: همچنین جلسه هم اندیشی وهماهنگی برنامه های ایام محرم با هدف برپایی مراسم های باشکوه عزاداری سید الشهدا (ع) برپا و اعضا پیشنهادات و نظرات خود را عنوان کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صدیقه کبری (س) ادامه داد: همچنین در دهه اول محرم، مراسم روضه خوانی خانگی در منزل یکی از خواهران بسیجی همراه با قرائت زیارت عاشورا، بیان احکام، روضه خوانی و سخنرانی با محوریت جهاد تبیین در حوزه فرزندآوری برگزار شد.

محمودی بیان داشت: برپایی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسبن (ع) در مسجد انصار الحسین (ع) افترهمراه با نشست بصیرتی با محوریت امربه معروف و نهی از منکر و اقامه نماز جماعت در روستا و پذیرایی از عزاداران از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار