جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تمام حیله‌های دشمنان انقلاب در ۴۵ سال اخیر شکست خورده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ملت ایران همیشه پای نظام و انقلاب هستند، گفت: تمام حیله‌های دشمنان انقلاب در ۴۵ سالی که از عمر بابرکت این انقلاب می‌گذرد، شکست خورده‌اند.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۳۸
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت "روز مقاومت و ایثار اراک" در مصلی بیت‌المقدس این شهر، شهدای انقلاب اسلامی را در صف شهدای کربلا دانست و گفت: شهیدان شافع روز جزا هستند؛ خداوند به شهدا عظمت داده است که امروز این چنین از آنان یاد می‌شود.

وی افزود: در طول ۴۵ سال عمر انقلاب در هر کاری که اراده کرده‌ایم، موفق شدیم و کارهای سخت را با پشت کار و تلاش به نتیجه رسانده‌ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به محض پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه حکومت‌های خبیث عالم با هم متحد شدند تا علیه این انقلاب توطئه کرده و آن را به نابودی کشانند، تصریح کرد: شیطان در تمام این سال‌ها متحمل شکست‌های بسیاری شده چراکه ملت جمهوری اسلامی ایران نشان داده‌اند که همیشه پای کار نظام و انقلاب بوده و هستند ولی همچنان شیاطین عالم دست بردار نبوده و دائم تغییر روش هستند.

سردار فدوی پیروزی در مقابل دشمنان را نتیجه تحقق وعده اللهی، متحد شدن پشت سر ولایت، پای کار و در میدان بودن مردم دانست و افزود: انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی، حق است و این انقلاب به دنبال انجام تکالیف است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سال گذشته دشمنان همه تلاش‌ها را به کار گرفتند و یکی از بزرگترین جنگ‌ها را علیه جمهوری اسلامی ایران ترتیب دادند تا فرزندان این مرز و بوم را تحت تأثیر قرار دهند اما باز شکست خوردند.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود در کشور گفت: موضوعات اقتصادی بایستی گره‌گشایی شود تا خبیثان عالم پیروزی‌های این انقلاب را تحت تاثیر قرار ندهند؛ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حتی یک روز و یک لحظه نبوده است که دشمنی دشمنان اسلام و انقلاب وجود نداشته باشد.

سردار فدوی به توطئه دشمنان در زمینه حجاب اشاره و خاطرنشان کرد: همه بدانند هیاهویی که دشمنان برای جنگ جدید به راه انداخته‌اند، کف روی آب است؛ در خط مقدم جنگ جدید و فعلی، شیطان آمریکا است و زنانی همراه این شیطان هستند و برای مقابله با آنها، بانوان متدین این مرز و بوم باید به تکالیف خود عمل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار