زنجان _ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۶ تانکر یک هزار لیتری در شهر زنجان برای تامین آب مورد نیاز عزاداران نصب شده است، گفت: این تانکرها در نقاط مختلف شهر زنجان با شیر برداشت آب در خیابانهای «فردوسی، امام، سعدی و دباغ ها» نصب شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۶۳
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

نصب ۱۶ تانکر آب در زنجان برای مراسم یوم العباس

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان ؛علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۶ تانکر یک هزار لیتری در شهر زنجان برای تامین آب مورد نیاز عزاداران نصب شده است، اظهار داشت: این تانکر‌ها در نقاط مختلف شهر زنجان با شیر برداشت آب در خیابان‌های «فردوسی، امام، سعدی و دباغ ها» نصب شد تا خدمات‌رسانی بهتری به عزاداران حسینی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: همچنین پنج تانکر آبرسان سیار و ثابت در شهر‌های زنجان و ارمغانخانه مستقر شده، چون این دو شهر میزبان رویداد‌های یوم العباس و تعزیه خوانی است.

وی افزود: برای خدمات‌رسانی به عاشقان مکتب اباعبدالله الحسین (ع) در روز جاری موکب شرکت آب و فاضلاب در مسیر دسته عزاداری حسینیه اعظم به امامزاده سید ابراهیم (ع) برپا شده و توزیع ۱۰ هزار بطری آب معدنی بین عزاداران در دستور کار قرار گرفته است.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: افزون بر این، واحد‌های حوادث و اتفاقات و تیم واکنش سریع دفتر بحران شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در ایام دهه اول محرم در آماده باش کامل است و به مردم و میهمانان استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

ارسال نظرات