فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) ایلام گفت:برخی مسئولان در ارائه گزارش غیر واقعی پیشرو هستند در حالی که مشکلات همچنان باقیست و فقط آمارها بالا رفته است
کد خبر: ۹۵۲۹۵۷۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام  با اشاره به اینکه ماه محرم به‌عنوان ماه امربه معروف و نهی‌ازمنکر شناخته می‌شود وتبیین دستاورد‌های عاشورا باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: با وجود اینکه کار‌های فراوانی در استان ایلام صورت میگیرد، اما به‌خاطر عقب‌ماندگی‌های دوران طاغوت، استفاده و بهره‌برداری کم در دوران بازسازی همچنان درگیر محرومیت است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: در این راستا باید ریشه‌های محرومیت در استان توسط کارشناسان شناسایی شود، زیرا در این استان ظرفیت‌هایی وجود دارد که می‌تواند باعث ایجاد تحول در کشور شود.

سردار شاکرمی با تاکید بر اینکه، بدنه جریان انقلابی علی‌رغم اقدامات صورت گرفته از برخی عملکرد‌ها راضی نیستند، خاطرنشان کرد: ضروری است با تبیین دستاورد‌ها و عملکرد، در رابطه با محرومیت زدایی این استان اصلاحات اساسی صورت پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: مدیران ناکارامدبایدجای خود را به افراد لایق و جهادی تحویل دهند، زیرا به جای خدمت به بدنه نظام اسلامی ضربه وارد می‌کنند.

وی با اشاره به امار غیر واقعی ارائه شده از سوی برخی مدیران گفت:برخی مسئولان در ارائه گزارش غیرواقعی پیشرو هستند، در حالی که همچنان مشکلات باقی مانده، فقط آمار‌ها بالا رفته است، در این رابطه واقعیت‌ها در ایلام باید دیده شود واقعیت‌های محرومیت استان ایلام و مشکلاتی که در استان وجود دارد به درستی انتقال داده شوند.

فرمانده سپاه ایلام افزود: با توجه به اینکه در دولت سیزدهم فعال و جهادی اراده تحول در کشور وجود دارد، اما در استان ایلام پا‌ها متناسب حرکت نمی‌کنندو همچنان حرکت جهادی و مدبرانه برای تحول‌آفرینی از سوی مسئولان این استان کمتر وجود دارد.

سردار شاکرمی همچنین به سفر آینده رئیس‌جمهور به ایلام اشاره کرد و گفت:این سفر می‌تواند فرصت مناسب برای ایجاد تحول بنیادین در استان باشدو یک انقلاب در حوزه خدمت‌رسانی، حل مشکلات، اعتبارات و کار‌های جهادی به وجود آورد، زیرا فرصت‌ها زودگذر است ودر حالیکه دو سال از عمر دولت گذشته، اما همچنان بار محرومیت در چهره ایلام دیده میشود و لازم است در فرصت‌های باقی مانده اقدامات تحولی انجام شود.

وی افزود: دربهبود زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی برای رفت‌وآمد زائرین اربعین حسینی نیز باید بهتر عمل کرد و با توسعه راه‌ها و یا جانمایی نمازخانه‌ها کمال آرامش را برای عتبات عالیات فراهم کرد.

ارسال نظرات