خبرهای داغ:
در مجمع سالیانه فدراسیون دو ومیدانی صورت گرفت

تقدیر از اقدامات علمی و عملی هیئت دو ومیدانی استان همدان

همدان- در مجمع سالیانه فدراسیون دو ومیدانی از اقدامات موفق علمی و عملی هیئت دو و میدانی استان همدان در زمینه استعدادیابی تقدیر به عمل آمد و از این تجربیات در سطح کشور استفاده خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۷۷۹
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجمع سالیانه فدراسیون دو ومیدانی با حضور تمام اعضاء، فولادگر معاون وزیر، داوری سرپرست فدراسیون و روءسای هیئت‌های استان‌ها و مسئولین کمیته‌ها در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این نشست علاوه بر تصویب مصوبات جلسه از اقدامات موفق علمی و عملی هیئت دو ومیدانی استان همدان در زمینه استعدادیابی تقدیر به عمل آمد و از این تجربیات در سطح کشور استفاده خواهد شد.

افشین داوری سرپرست فدراسیون دو و میدانی ضمن تمجید از عملکرد موفق مسعود بنوان رئیس هیئت دو ومیدانی استان همدان افزود: از تجربیات موفق ایشان و هیئت دو ومیدانی استان در سطح کشور استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است چندی پیش سرپرست فدراسیون دو ومیدانی طی حکمی مسعود بنوان را به عنوان مسئول کمیته صحرانوردی فدراسیون دو ومیدانی منصوب کرد.

هیئت دو ومیدانی استان با حضور در بیش از ۵۰۰ روستا، محله و نقاط شهری در سطح  استان از ۸ هزار شرکت کننده حدود ۴۰۰ نفر را استعدادیابی کرده که در نوع خود در کشور کم نظیر است.

هیئت دو ومیدانی استان همدان چندی پیش در اقدامی فرهنگی ارزشی، همزمان با سالگرد شهداء و بمباران استادیوم ورزشی قدس با برگزاری همایش استعدادهای برتر دو ومیدانی استان در استادیوم قدس دارای بازتاب زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار