خبرهای داغ:
در شب شام غریبان مراسم شام غریبان و روشن کردن شمع به یاد شام غریبان اطفال و خانواده اهلبیت عصمت و طهارت با شرکت دادن کودکان اجراء شد.
کد خبر: ۹۵۳۰۰۵۴
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر ؛ در طول ده شب اجرای مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در مسجد امام محمدباقر علیه السلام، خواهران پایگاه حضرت مریم"س" حوزه مقاومت بسیج فاطمه زهرا"س" برای اینکه خواهران عزادار حسینی با آسودگی خاطر به عزاداری خود بپردازند، اقدام به برپایی مکانی خاص کودکان همراه عزاداران کردند و با اجرای برنامه های خاص کودکانه و سرگرم نمودن آنان فضای خوبی را فراهم نمودند.

 

فرمانده پایگاه حضرت مریم "س" گفت ؛در طول شبهایی که در مسجد امام محمد باقر علیه السلام مراسم سخنرانی، روضه خوانی و سینه زنی برپا می شد بخشی از توان خواهران ما مصروف نگهداری،کنترل و مدیریت بچه های خردسالی بود که به همراه والدین خود به مسجد می آمدند.

 

وی افزود ؛ این خواهران با تهیه مداد رنگی و کاغذ و در اختیار کودکان گذاشتن، ضمن اینکه بچه ها را سرگرم مینمودند؛ داستان های کودکانه ای درباره کربلا به بچه ها می آموختند و برای خوشحالی کودکان و تشویق آنان هدایایی نیز تهیه و تقدیم می کردند.

 

ایشان ضمن تسلیت شهادت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و خاندان مکرم و یاران باوفایش، در پایان گفت؛ در شب شام غریبان نیز مراسم شام غریبان و روشن کردن شمع به یاد شام غریبان اطفال و خانواده اهلبیت عصمت و طهارت با شرکت دادن کودکان اجراء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار