خبرهای داغ:
شاهرود_ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از اختصاص بیش از ۵۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ به این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۰۱۰۹
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

تخصیص بیش از ۵۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ استان به شهرستان شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، مهیار یونس آبادی مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود در نشست خبری برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۳ در اتاق جلسات این نهاد با گرامیداشت ایام سوگواری اهل بیت (ع) و تاکید بر اهمیت رسانه در انعماس فعالیت‌های خدمت رسانی در جامعه و ایجاد امیدآفرینی، به رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که از دهم مرداد ماه به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود اشاره کرد و افزود: در این دهه آبرسانی به همت بسیج سازندگی ناحیه شاهرود در منتطق محروم خارتوران با ارسال تانکر حمل آب اجرا می‌شود و در روستا‌های مزج و جیلان و خیج و ابرسج بخش بسطام نیز برای حل مشکل کمبود آب، این آبرسانی انجام شده است.
وی گفت: در خصوص تخصیص ایزوگام تاکنون ۸۰۰ رول ایزوگام در اختیار پایگاه‌ها و مساجد و کلانتری‌ها در مناطق محروم و منازل مسکونی محرومین تخصیص یافته است.
یونس آبادی در خصوص ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی ۵ کیلوواتی نیز افزود: این نیروگاه‌ها در ۴۵ واحد مسکونی شهرستان نصب شده که ۱۵ واحد به شبکه برق وصل و وارد مدار شده اند.
وی به تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ نیز اشاره کرد و افزود: اکنون این دو تبره در یک تبصره ۱۸ ادغام شده که با بهره ۴تا۱۸ درصد است و بیش از ۵۰ درصد این تسهیلات در اختیار شهرستان قرار گرفته و در بحث اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی تخصیص یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار