خدمت‌رسانی بسیجیان قمی در قالب موکب سیدالشهداء

بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ۵ شهید حسینیان با همکاری دیگر نهاد‌ها در دهه اول محرم به ۱۰ هزار عزادران حسینی و زائرین کریمه اهل بیت(س) در قالب موکب سیدالشهداء خدمت‌رسانی کردند.
کد خبر: ۹۵۳۰۲۰۵
|
۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،‌ سید وحید بیگدلی با اشاره به برپایی موکب و ایستگاه صلواتی سیدالشهداء (ع) توسط بسیجیان پایگاه ۵ شهید حسینیان در محل عوارضی آزادراه قم_تهران، بیان کرد: این فعالیت فرهنگی و خدمت‌رسانی با محوریت تبیین سبک زندگی اسلامی و با همکاری سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، استانداری قم،شهرداری قم و آستان مقدس امامزاده جمال غریب(ع) انجام شد.

وی اضافه کرد: بیان احکام،‌ مشاوره، نقاشی کودکان، ‌عکس عاشورایی، خطاطی صلواتی،‌ ارائه محصولات فرهنگی، برپایی ایستگاه اطعام صلواتی، برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی و برپایی مراسم عزاداری بخشی از برنامه‌های فرهنگی پایگاه شهید حسینیان برای عزاداران حسینی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج ۵ شهید حسینیان حوزه مقاومت بسیج شهید عابدی قم به فعالیت شبانه‌روزی این موکب از روز یکشنبه ۱ مرداد تا ظهر عاشورای حسینی یاد کرد و گفت: در اجرایی کردن برنامه‌های این ایستگاه ۲۰۰ نفر از متربیان حلقه‌های صالحین همکاری داشتند.

بیگدلی به برخی از دستاوردهای ایستگاه فرهنگی سیدالشهداء (ع) اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در این این ایستگاه از ۱۰ هزار مسافر و عزادار حسینی در ورودی شهر مقدس قم پذیرایی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار