خبرهای داغ:

کار جهادی نیاز امروز جامعه است/فعالیت 1300 گروه جهادی در استان سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه نیاز امروز جامعه کار جهادی است، گفت: یک هزار و 3۰۰ گروه جهادی در استان سمنان فعالیت دارند که امروز ۵۶۰ گروه در این رزمایش شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۳۰۷۱۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در مراسم افتتاحیه رزمایش جهاد گران فاطمی سه در مصلی امیرالمؤمنین (ع) سمنان گفت: تلاش جهادگران و بسیجیان استان سمنان و ولایت پذیری مردم این استان، در سال گذشته در موضوع اغتشاشات، باعث شد تا این استان به استان امنی تبدیل بشود.

وی با اشاره به نقش جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی گفت: عبور از تنش آبی و آب رسانی به مناطق محروم، توجه به حوزه فرهنگ و مبارزه با آسیب‌های فرهنگی در استان سمنان، احیا و احصای واحدهای راکد این استان و ریشه کنی ویروس کرونا در طرح شهید سلیمانی با همت گروه‌های جهادگران رقم خورد.

استاندار سمنان با بیان اینکه نیاز امروز جامعه کار جهادی است، گفت: یک هزار و 3۰۰ گروه جهادی در استان سمنان فعالیت دارند که امروز ۵۶۰ گروه در این رزمایش شرکت کرده‌اند.

هاشمی افزود: در این رزمایش 10 روزه ۱۴۰ طرح اقتصادی، عمرانی و فرهنگی به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: گروه‌های جهادی در راستای تاکیدات رهبری برای مشارکت در انتخابات پیش رو دست از تلاش برندارند.

استاندار سمنان همچنین با بیان این که تمام تلاش ما در این رزمایش این است که یک تصویر از کار و فرهنگ جهادی را در جامعه نهادینه و الگوسازی کنیم، افزود: اقدامات جهادگران بسیجی در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی باعث ایجاد امید در بین مردم می‌شود و تقویت و توسعه حرکت‌های جهادی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ برنامه افتتاحیه و صبحگاه مشترک رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با حضور مسؤولان استانی و گروه‌های جهادی در مصلی امیرالمؤمنین (ع) در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار