فرماندار ویژه دهلران از فعالیت کمیته های سیزده گانه ستاد اربعین در این شهرستان خبر داد و گفت:زیرساخت‌های سایت جدید اربعین دهلران مهیای پذیرایی از زائران است
کد خبر: ۹۵۳۰۹۴۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

 

لطیف صادقی  در نشست ستاد اربعین به سایت جدید اربعین با وسعت ۳.۵ هکتار اشاره کرد و اظهار کرد:این سایت در ۲مسیر رفت و برگشت زائران طراحی شده و تسطیح بستر انجام گرفته است.

 

وی از تلاش دستگاه های خدمات رسان بویژه راهداری وحمل و نقل جاده ای دهلران برای تکمیل زیرساخت های این سایت قدردانی کرد و یادآور شد: همه زیرساخت ها برای استقبال از زائران پیش از ایام اربعین فراهم میشود. 

 

امام جمعه دهلران، با تسلیت ایام محرم گفت: خدمت به زائران امام حسین (ع) افتخار بزرگیست و مردم دهلران بواسطه تردد زوار افتخار خدمت به زائران را دارند.

 

حجت الاسلام موسوی با اشاره به سایت جدید اربعین و تقدیر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای تلاش در تسطیح آن گفت : دستگاه های خدمات رسان،پلیس راه و بخشداران با جدیت بیش از گذشته باید پای کار باشند.

 

وی با اشاره به تردد حدود ۲ میلیون زائر از دهلران برضرورت معرفی این شهرستان بعنوان یکی از گذرگاه های مهم اربعین تاکید کرد و گفت: از مسئولان استانی انتظار داریم استان های معین حضور چشمگیری در دهلران داشته باشند و از طرفی توجه ویژه به دهلران در اربعین شود.

 

امام جمعه دهلران، بر ضرورت نصب تابلوهای راهنمای مسی، محل های اسکان، موکب ها ومساجد درمسیر تردد زوار تاکید کرد.

 

ارسال نظرات