خبرهای داغ:
توسلی:

مسیر همدان-گل تپه-غار علیصدر از مسیرهای مهم و استراتژیک است

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:مسیر همدان-گل تپه-غار علیصدر یکی از مسیرهای بسیار خطرناک و حادثه خیز است و یک میلیون گردشگر تردد می‌کنند و نقطه بسیار مهم و استراتژیک به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۳۰۹۷۹
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان،  توسلی در آئین کلنگ زنی قطعه اول باند دوم همدان_گل تپه_غار علیصدر ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)اظهار کرد: مسیر همدان-گل تپه-غار علیصدر یکی از مسیرهای بسیار خطرناک و حادثه خیز است و یک میلیون گردشگر تردد می‌کنند و نقطه بسیار مهم و استراتژیک به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه طی سال‌ها در این مسیر تعداد زیادی انسان‌ها جان باختند، افزود: یکی از مشکلات اصلی این راه عدم داشتن ماده ۲۳ بود که در راستای پیگیری این امر، جلسات و مکاتبات متعددی با مرحوم قاسمی وزیر راه و شهرسازی سابق داشتیم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های مهم بدون ماده ۲۳ امکان اجرا ندارد، گفت: این پروژه‌ها مجوز سازمان برنامه را لازم دارد که با حضور در سازمان برنامه و با عنایتی که دولت سیزدهم داشت و هر دو وزیر مرحوم قاسمی و آقای بذر پاش نامه زدند و سپس برای تامین اعتبار بیشتر آن تلاش کردیم.

وی ضمن تقدیر از استاندار همدان برای برگزاری جلسات متعدد با مدیرکل‌ها و پیگیری‌ها برای جذب اعتبار، از اجرای ۳ پروژه بسیار بزرگ در حوزه زیر ساخت در شهرسازی خبر داد و گفت: پروژه احداث قطعه اول باند دوم همدان - گل تپه - علیصدر به عنوان یکی از ابر پروژه‌های استان است.

توسلی با اشاره به احداث راه آهن کوریجان در دو سال برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ گفت: پروژه‌هایی از جمله مسیر همدان - گل تپه - غار علیصدر، راه همدان - خلعت آباد – کبودراهنگ؛ مجوز کمیسیون ماده ۲۳ اخذ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات