خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه گفت: مشکل آب آشامیدنی ۹ روستای این شهرستان با جمعیت بالای ۱۲ هزار نفربا ورود دادستانی برطرف شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۰۱
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رضا علی‌نسب امروز با تاکید بر ضرورت صیانت از حقوق عامه، اظهار داشت: با توجه به مراجعه مکرر اهالی روستاهای بخش گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه و شکایت آن‌ها از عدم آبرسانی صحیح، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و بازدیدهای میدانی متعدد از محل انجام شد.

 

وی ادامه داد و گفت: پس از بررسی شرایط آبرسانی با تانکر به این روستاها و برداشت آب از رودخانه که احتمال سرایت بیماری‌های گوارشی و پوستی را به دنبال دارد، در این خصوص نشست‌های کارشناسی مختلفی با حضور مسئولان مربوطه از جمله فرماندار شهرستان و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و بسیج سازندگی سپاه استان، برگزار و هماهنگی‌های لازم برای رفع مشکلات موجود صورت گرفت.

 

دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه شهرستان حمیدیه، بیان کرد: این روستاها شامل روستای گمبوعه بزرگ، گمبوعه کوچک، طویبه، حزبه، مکراونه، غفیله، شموس، شبیلیه یک و شبیلیه 2 است که با رفع مشکل از طریق اتصال انشعاب آب، اهالی روستا به آب آشامیدنی سالم دسترسی پیدا کردند.

 

در چند روز گذشته نیز با ورود دادستان‌های شهرستان‌های خرمشهر و کرخه مشکل آب شرب اهالی روستاهای این مناطق نیز برطرف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها