مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل:

انقلاب اسلامی ایران مولود محرم و ریشه در اندیشه امام حسین(ع) دارد

حجت الاسلام علیی گفت : مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و انقلاب اسلامی ایران با نام کربلا گره خورده است و روح و جان شهیدان ما همواره با نام کربلا و حضرت زینب عجین بوده است.
کد خبر: ۹۵۳۱۳۹۰
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

انقلاب اسلامی ایران مولود محرم و ریشه در اندیشه امام حسین(ع) دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در یادواره شهدای شهرستان گرمی که با محوریت شهید شاخص شهرستان شهید سرلشکر خلبان ضیاءالدین ذاکر و شهید سردار حسنقلی جعفرپور برگزار شد، با اشاره به رمز ماندگاری قیام عاشورا در همه اعصار و ادوار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران مولود عاشورا است و عزاداری ها و شرکت در مجالس ائمه اطهار است که بر ماندگاری ملت های شیعه افزوده است.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) گفت:مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و انقلاب اسلامی ایران با نام کربلا گره خورده است و روح و جان شهیدان ما همواره با نام کربلا و حضرت زینب عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق شهیدان نینوا می‌تپد.

وی خاطر نشان کرد: با ثبات ترین مذهب و حکومت ماندگار و استوار جامعه شیعه بوده که به واسطه حفظ  ارزش های قیام عاشورا و مجالس عزاداری بر تقویت نظام اسلامی ثبات بخشیده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به اینکه مسلمین جهان وامدار قیام اباعبدالله الحسین و حماسه کربلا هستند، تصریح کرد: شیعه با عزاداری های حسینی زنده و جاوید مانده و هیچ نیروی خارجی یارای مقابله با این مذهب را ندارد.

وی در ادامه دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه ی تلاشهای همه ی اقشار ملت دانست و گفت: امروز با زحمات و تلاش‌های فداکارانه همه اقشار ملت بسیاری از اهداف انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشسته و پیشرفت‌های این ملت بزرگ در عرصه‌های مختلف موجب افتخار و غرور ملی ایران اسلامی شده است.

ارسال نظرات