مدیر ورزش قهرمانی سپاه امام رضا(ع) از پایان رقابت فشرده ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار به نمایندگی از ۹ شهرستان استان در مسابقات کشتی قهرمانی بسیج خراسان رضوی به میزبانی نیشابور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۰۷
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

سرهنگ دوم پاسدار محمد بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، با اعلام این خبر اظهارکرد: مدیر ورزش قهرمانی پیرو ابلاغ سازمان بسیج مستضعفین و به منظور شناسایی استعدادهای برتر بسیج در رشته کشتی و عضویت در باشگاه مقاومت بسیج برای شرکت در مسابقات لیگ کشور و نیز یادبود هجده هزار شهید خراسان رضوی مسابقات کشتی قهرمانی بسیج استان به میزبانی نیشابور در محل سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید عابدی این شهرستان برگزار شد.

پایان رقابت ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار در مسابقات قهرمانی بسیج استان خراسان رضوی

مدیر ورزش قهرمانی سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: این دوره از مسابقات ۱۷۰ ورزشکار در دو رشته آزاد و فرنگی با هم به رقابت پرداختند که در رشته آزاد ۱۱۵ ورزشکار و در رشته فرهنگی ۵۵ ورزشکار به عنوان نماینده کشتی از ۹ شهرستان استان از شهرهای مشهد، گلبهار، فیروزه، نیشابور، زاوه، سرخس، گناباد ، قوچان و فریمان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

پایان رقابت ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار در مسابقات قهرمانی بسیج استان خراسان رضوی

وی گفت: این دوره کشتی‌گیران در ۱۰ وزن ۵۷،۶۱،۶۵،۷۰،۷۴،۷۹،۸۶،۹۲،۹۷،۱۲۵ با هم به رقابت پرداختند که ۱۰ آزادکار برتر و ۱۰ فرنگی کار برتر به مسابقات کشوری که در ۱ تا ۳ شهریور ماه به میزبانی سپاه کربلا در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.



پایان رقابت ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار در مسابقات قهرمانی بسیج استان خراسان رضوی

بهرامی، نتایج این دوره از مسابقات را این گونه اعلام کرد: در کشتی آزاد بسیج و در وزن ۵۷ محمد رمضانی-مشهد، ۶۱ علی درقدمی-سبزوار، ۶۵ محمد حسن فریمان-مشهد، ۷۰ امیرمهدی مقدم-قوچان ، ۷۴ مهدی فیاض-مشهد، ۷۹ مجید باقری-مشهد، ۸۶ میکائیل رسولی-چناران ،۹۲ امیررضا قربانعلی زاده-تربت، ۱۲۵ جواد هروی-مشهد و همچنین کشتی فرنگی بسیج در وزن ۵۵ امیرحسین آذرطوس-زاوه، ۶۰ محمد امین حسینی-فیروزه، ۶۳ مصطفی جعفری-نیشابور، ۶۷ یونس رحیم آبادی-فیروزه، ۷۳ محمد رضا قربان پور-مشهد، ۷۷ محمد رضا مظفرزاده-فیروزه، ۸۲ امیررضا عشقی-نیشابور، ۸۷ امیرحسین وجدانی-مشهد، ۹۷ علی ناصح-نیشابور، ۱۳۰ محمد جواد عمرانی از فریمان عناوین برتر اوزان مختلف را به خود اختصاص دادند.
پایان رقابت ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار در مسابقات قهرمانی بسیج استان خراسان رضویپایان رقابت ۱۷۰ آزاد و فرنگی کار در مسابقات قهرمانی بسیج استان خراسان رضوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها