خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون گفت: بیش از ۵ هزار قرآن آموز کازرونی در سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سال جاری ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۵۳۱۴۲۱
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون اظهار داشت: بیش از 5هزار قرآن آموز کازرونی در سی امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سال جاری ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در گروه های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالات در بین خواهران و برادران شهرستان کازرون برگزار خواهد شد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کازرون هم اظهار داشت: مسابقات سراسرس قرآن کریم در رشته های حفظ، روخوانی، صوت و لحن، تفسیر و اذان به صورت فردی، خانوادگی و گروهی به صورت ناحیه ای در بین علاقه مندان قرآنی شهرستان کازرون برگزار می شود.
وی با توجه به پیشتاز بودن شهرستان کازرون در ثبت نام مسابقات قرآن در استان فارس یادآور شد: ثبت نام مسابقات تا 14مرداد ماه ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری مسابقات در نیمه دوم مردادماه به صورت شهرستان انجام خواهد شد.

حجت الاسلام سید امین سجادیان گفت: شرکت چشمگیر مردم و آحاد بسیجیان در سی امین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج به کوری چشم دشمنان اسلام پاسخ محکمی به هتاکان قرآن می باشد که این نور الهی با توجه به آیه سریع قرآن در سوره صف آیه 8 هرگز خاموش نخواهد شد و از این رو بر امت اسلامی واجب است یک دست و یک صدا علیه این عمل شنیع و حمایت دولت منحوس سوئد و دانمارک و تمامی حامیان آنها برائت بجویند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار