میزگرد تخصصی خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی با حضور رویا حیدرزاده، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا علیه السلام با طرح سئوالی که رویداد روایت بانوی پیشران ایرانی در مشهد، اصولاً به دنبال چیست، برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۰۷
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

رویداد روایت بانوی پیشران ایرانی در مشهد، اصولاً به دنبال چیست؟ + فیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، میزگرد تخصصی خبرگزاری بسیج استان با حضور رویا حیدرزاده، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام رضا علیه السلام با طرح سئوالی از مجری کارشناس این برنامه که رویداد روایت بانوی پیشران ایرانی که در مشهد برگزار شد، اصولاً به دنبال چیست؟

حیدرزاده با تاکید براینکه بسیج یک بانوی، بسیج یک خانواده است، اینگونه پاسخ داد: رویداد روایت بانوی پیشران ایرانی در مشهد، رویدادی تحولی برای خلق روایتی تازه از الگوی سوم زن مسلمان است و با توجه به ایجاد شبکه تخصصی مربیان و کارشناسان مطالعه زن و خانواده در سطح سازمان بسیج، به دنبال یادآوری و تغییر نگاه ها به حوزه زنان و اینکه روایت‌گری چه تاثیری در تصمیم‌گیری‌ها دارد، هستیم.
 
ادامه گفتگو را از قاب دوربین خبرگزاری بسیج خراسان رضوی و گروه تلویزیونی روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام با عنوان رویداد روایت بانوی پیشران ایرانی در مشهد مشاهده کنید.

تصویربرداران/جواد گلمحمدی-مبین شریعتمداریان
تدوین/محسن رمضانی

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار