خبرهای داغ:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواستار اتخاذ تدابیری از سوی مسئولان برای جلوگیری از خسارت ناشی از قطع برق به واحد‌های تولیدی انرژی بر شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۶۳۴
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، دکتر خدائیان در حاشیه شورای اداری شهرستان لامرد در پاسخ به سوال خبرنگاران پيرامون سفر به اين شهرستان گفت: مسائل و مشكلات طرح شده از سوي مسئولان در جلسه شوراي قضايي با حضور رئيس قوه قضاييه مطرح خواهد شد.
وي با اشاره به بازديد از كارخانه آلومينيوم بيان كرد: اين كارخانه ظرفيت هاي بسياري براي توسعه دارد كه ضرورت دارد مسئولان و سهامداران براي استفاده از اين ظرفيت ها برنامه ريزي كنند.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور در پاسخ به سوال خبرنگاري پيرامون قطعي مكرر برق و خسارت هاي وارده به صنايع و واحدهاي توليدي بيان كرد: متاسفانه در فصل تابستان به دليل كمبود برق شاهد قطعي برق در واحدهاي توليدي هستيم و بعضا واحدهاي انرژي بر با مشكلات عديده اي روبه رو مي شوند كه در اين راستا ضرورت دارد مسئولان امر تدابير ويژه اي اتخاذ كنند.
وي با تاكيد بر اينكه برق در واحدهاي توليدي نقش مهمي دارد از مسئولان امر خواست با برنامه ريزي از ورود خسارت ناشي از قطعي برق جلوگيري كنند.
دكتر خدائيان قول مساعد داد كه جمع بندي تمام مسائل و مشكلات را در جلسه آتي قوه قضاييه طرح و براي پيگيري رفع آنها بر اساس وظيفه ذاتي سازمان بازرسي اقدام كند.
دكتر خدائيان با اشاره به اينكه سازمان بازرسي كل كشور يك دستگاه نظارتي است ، يادأور شد: اين سازمان صلاحيت ورود به موضوعات مختلف براي رفع مسائل و مشكلات را دارد و از هيچگونه تلاشي براي حمايت از توليد دريغ نخواهد كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها