خبرهای داغ:
شاهرود_ در دیدار مدیریت جهادکشاورزی شاهرود و فرمانده سپاه ناحیه بر توجه به پیشرفت و توسعه آبادانی و امنیت غذایی کشور در تعامل دو جانبه تاکید شد.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۱۷
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج، مدیریت جهادکشاورزی شهرستان شاهرود به مراه جمعی از مسئولان ادارات تابع جهادکشاورزی با فرمانده سپاه پاسداران شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
حمید آقا بیکی معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم و از طرفی تبریک انتصاب سرهنگ یونسیان به فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه عمل خود و همکاران جهادکشاورزی گفت: در جهاد دیروز دوشادوش نیرو‌های مسلح از کیان و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران در جنگ تحمیلی دفاع کردند که عملکرد خوب جهادگران باعث شد حضرت امام خمینی (ره) فرمود (اگر جهاد نبود پیروزی به این سرعت بدست نمی‌آمد).
او افزود: جهادکشاورزی، امروز هم در خط مقدم تولید و امنیت غذایی کشور قرار دارد که این نقش در تامین امنیت غذایی کشور در شرایط جنگ اقتصادی بسیار حائز اهمیت است که تحقق این امر نیازمند همکاری و تعامل دو جانبه بین دو مجموعه است.
سپس مسئولان ادارات و واحد‌های جهادکشاورزی نکته نظرات خود را بیان کردند.
سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز ضمن تشکر از پیام جهادگران در خصوص کمک و همیاری در انجام امور مورد نیاز اعلام آمادگی کرد و تصریح کرد: سپاه برای پیشرفت و توسعه آبادانی و امنیت غذایی کشور در کنار خانواده بزرگ جهادکشاورزی ایستاده و تا آخر خواهد ایستاد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها