خبرهای داغ:

پیش ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد آغاز شد

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش‌وپرورش استان چهارمحال و بختیاری از آغاز پیش ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد و پایان مهلت آن تا25مردادماه خبرداد.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۲۹
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان در رابطه با پیش ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد گفت: پیش ثبت نام در مدارس شاهد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی و از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir  انجام خواهد شد.

داود قلعه ای به مهلت زمانی پیش ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد اشاره کرد و گفت: خانواده ها تا ۲۵ مردادماه سال جاری فرصت دارند جهت انجام مراحل پیش ثبت نام دانش‌آموزان پایه دهم در مدارس شاهد اقدام نمایند.

قلعه ای در رابطه با پیش ثبت نام میان پایه ای نیز خاطر نشان کرد: دانش آموزانی که قصد دارند به پایه های میانی مدارس شاهد وارد شوند در همه ی مقاطع تحصیلی تا ۲۵ مردادماه مهلت پیش ثبت نام خواهند داشت.

وی همچنین به نحوه انجام مراحل پیش ثبت نام نیز اشاره کرد و گفت: والدین گرامی پس از ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش با نقش "والدین" می‌بایست بر روی آیکون "پیش ثبت‌نام" کلیک کرده و سپس گزینه "پیش ثبت نام مدارس شاهد" را انتخاب نمایند.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۶ مدرسه شاهد مقطع متوسطه دوم در نواحی ۱ و ۲ شهرستان شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری در سه رشته نظری ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی مشغول به فعالیت می‌باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار