خبرهای داغ:

موفقیت معلمان و دانش آموزان استان در فراخوان ملی پرسش مهر

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه های برتر توسط فرهنگیان و دانش آموزان استان در بیست و سومین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۱۷۳۳
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، گفت: در بیست و سومین  فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری، بیش از ۵ هزار دانش آموز و فرهنگی استان چهارمحال و بختیاری به دبیرخانه کشوری در دو بخش «تجربه موفق و ایده نو» آثار ارسال نمودند که پس از ارزیابی و داوری، «سکینه حسین پور و  حسن حسین پور هر دو از منطقه عشایر و مهنا اقبال سعید از شهرستان لردگان در بخش دانش آموزی و  افسانه اسدی ارجنکی از ناحیه دو شهرکرد » در بخش فرهنگیان عنوان های برتر پرسش مهر ۲۳ ریاست جمهوری  را از آنِ خود کردند.

 خدیبی افزود:  علاوه بر این تعداد ۹۴ نفر، ۷۰ دانش آموزان و۲۴ فرهنگی استان نیز  در این دوره از فراخوان پرسش مهر حائز رتبه « شایسته تقدیر» شدند.

این مقام مسئول گفت: از حیث تعداد رتبه های کسب شده در دو بخش رتبه های برتر و شایسته تقدیر ، نسبت به دوره ی قبلی فراخوان پرسش مهر ، استان چهارمحال و بختیاری ،رشد ۹ برابری داشته است.

وی خاطر نشان کرد منتخبین این دوره از فراخوان ، در کنگره ملی پرسش مهر که اواخر مرداد ماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار خواهد شد ، حضور می یابند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان در پایان این موفقیت را به تمامی فرهنگیان شریف و دانش آموزان عزیز استان تبریک گفته و از کلیه دست اندرکاران برگزاری فراخوان ملی پرسش مهر ۲۳ صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار