فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

توطئه‌های دشمن برعلیه انقلاب اسلامی کارساز نیست

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز تمرکز و فکر دشمن در مقابل انقلاب اسلامی پراکنده و در هم ریخته شده و توطئه‌های آنان برعلیه این نظام و انقلاب کاربردی ندارد و کارساز نیست.
کد خبر: ۹۵۳۱۹۳۰
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرتیپ پاسدار علی رزمجو روز دوشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی بسیاری از قله‌های دنیا را فتح کرده است و عمر دشمنان این نظام به سمت و سوی غروب و عمر انقلاب به سمت و سوی طلوع، انتشار و پرتوافشانی در حال حرکت است.

وی افزود: خورشید عالم تاب انقلاب اسلامی به میدان مرکزی آسمان رسیده و کشور‌های مختلف از این پرتو افشانی در حال بهره‌برداری هستند و تلاش می‌کنند خود را به ارزش‌های انقلاب نزدیک کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در عین حال انقلاب اسلامی همزمان با اضلاع متفاوت و متعددی از مخاطرات و تهدید‌های دشمنان انقلاب در ستیز است.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی ترکیبی دشمن اظهار کرد: همه به خصوص خبرنگاران وظیفه تفسیر و آگاه سازی جامعه از این جنگ ترکیبی را برعهده دارند.

رزمجو ادامه داد: با این وجود ملت ایران به واسطه داشتن رهبری ژرف اندیش، بلند نگر که توطئه‌های دشمنان انقلاب را می‌شناسد، تحلیل و راهکار ارائه می‌کند و به جهانبینی توحیدی و وعده‌های الهی متصل است توانسته نقشه‌های دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کند.

وی یادآور شد: آخرین دسیسه دشمن کم رنگ جلوه دادن آئین‌های محرم بود که ملت ایران با حضور پرشور خود ثابت کردند که ملتی حسینی هستند.

رزمجو تاکید کرد: قدرت اسلام و انقلاب اسلامی در جغرافیای سیاسی جهان ظهور و بروز یافته است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: خبرنگاران در ابعاد مختلف سهم بسزایی در پیشرفت‌های انقلاب اسلامی، ترویج اطلاعات و ارزش‌های الهی و انتقال به نسل‌های آینده را داشته و دارند.

وی افزود: خبرنگاران با قلم، زبان و دوریبین به ثبت وقایع و حماسه‌هایی که مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است می‌پردازد تا حال و آیندگان بدانند که تاریخ و هویت و تلاش یک جامعه اسلامی چگونه باید استوار باشد.

رزمجو گفت: خبرنگار از تهدید‌ها نمی‌ترسد، به دنبال واقعیت‌ها و کشف حقایق است و واقعیت‌های جامعه را انتقال می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار