خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی:

حضور ۱۱۲ دانش آموز دختر استان در طرح "یاوران ولایت" بسیج دانش‌ آموزی خراسان جنوبی

سرهنگ امانتی گفت: قریب ۱۱۲ دانش آموز دختر خراسان جنوبی در دوره طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی شرکت دارند.
کد خبر: ۹۵۳۲۰۸۶
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ محسن امانتی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی امروز در افتتاحیه دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی در پردیس امام سجاد بیرجند که با حضور آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان و سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پایان دوره یاوران ولایت ویژه دانش آموزان پسر، قریب ۱۱۲ دانش آموز دختر از سراسر استان در این دوره حضور دارند.

وی عنوان کرد: در این دوره که به مدت سه شبانه روز با حضور دانش آموزان و کادر اجرایی برگزار می‌شود مباحث انگیزشی، معرفتی و تشکیلاتی مطرح می‌شود.

امانتی با بیان اینکه طرح یاوران ولایت یک کار هم‌افزا و مشترک بین مجموعه‌های آموزش و پرورش و سپاه که مدت دو دهه است ماموریت را انجام می‌دهیم افزود: دانش آموزانی که این دوره را پشت سر می‌گذارند سکان اداره واحد مقاومت بسیج را در مدرسه بر عهده می‌گیرند و نه تنها در آسیب‌ها و مشکلات بلکه در تهدید‌ها فرصتی برای نظام جمهوری اسلامی می‌سازند.

وی ادامه داد: مباحث متعددی در این دوره مطرح می‌شود اساتید به نامی را دعوت کردیم و پیرامون موضوعات دشمن شناسی، مقابله با اغتشاشات و جهاد تبیین را به شکل کارگاهی برای دانش آموزان ارائه می‌دهیم، مخاطب شناسی، نحوه جذب در بسیج دانش آموزی و منظومه فکری رهبری را مرور خواهیم کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان با تاکید بر اینکه فضای مجازی نیاز امروز ما است که نباید از آن غفلت کنیم خاطرنشان کرد: بتوانیم در بحث فضای مجازی و سواد رسانه‌ای ای یگان‌های برابر بسیج دانش آموزی را به عنوان صدرا سکوی درخشش رسانه انقلابی شکل دهیم و آشنایی دانش آموزان با تجربیات فرماندهان سابق را در تشکیلات بسیج دانش آموزی در طول این دوره  داریم.

 وی افزود: همه شهرستان‌ها در قالب سه کلاس و با مباحث مجزایی در این دوره شرکت کردند قریب به ۱۲ سرفصل آموزشی، یک اردوی راهیان پیشرفت و روایت گری و یادمان شهدا برنامه‌های متعددی است که در این دوره اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار