خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

جهاد تبیین باید به فوریت عملیاتی شود/ باید سربازان عرصه‌های مختلف در جنگ ترکیبی به خط شوند

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان گفت: جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه خطیر باید به فوریت عملیاتی شود چراکه عرصه، عرصه جنگ ترکیبی است و در جنگ ترکیبی باید سربازان عرصه‌های مختلف به خط شوند.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۵۹
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در شورای اندیشه ورز تویسرکان با بیان اینکه در موضوع جهاد تبیین بیانات رهبری چراغ راه ما است، اظهار کرد: قید فوریت مقام معظم رهبری به جهاد تبیین نشان از عظمت این جهاد در عرصه کنونی است.

وی افزود: دشمن با تمام توان جای حق و باطل، زشت و زیبا را عوض کرده و فضا را آن قدر غبارآلود خواهد کرد که تشخیص حق و باطل مشکل شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به تلاش‌های دشمن در عرصه‌های مختلف برای ایجاد شکاف در کشور گفت: سیاه‌نمایی در عرصه‌های مختلف  اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اشتغال به عنوان یک استراتژی دشمن است که اگر جهاد تبیین اتفاق نیفتد افراد جامعه در سراب تصویر شده دشمن غرق خواهد شد.

وی اضافه کرد: دشمن از چند سال قبل  جای ارزش‌های واقعی را با ارزش‌های کاذب تغییر داد، طلاق را که در بین همه منفور بود قبح شکنی کرد و به جایی رساند که عده‌ای جشن طلاق می‌گیرند و یا زندگی با حیوانات که یک کار ناپسند بود به جای فرزند برگزیدند و یا بحث لباس پاره که نشان از بدبختی بود به ارزش تبدیل شده است.

گلچهره عنوان کرد: در این فضا جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه خطیر باید به فوریت عملیاتی شود چراکه عرصه، عرصه جنگ ترکیبی است و در جنگ ترکیبی باید سربازان عرصه‌های مختلف به خط شوند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در بحث اختلاف‌افکنی قومیت، گفت: دشمن در قبح شکنی تاسوعا و عاشورا با شکست کامل مواجه شد بنابراین این روزها تمام توان خود را برای با باران اخبار منفی و مخرب برای انتخابات پیش رو معطوف کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار