خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

تمام تلاش دولت سیزدهم بر پروژه‌های زیرساختی و عمرانی است

همدان-استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم امسال تمام تلاش خود را بر پروژه‌های زیرساختی، عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره گذاشته است.
کد خبر: ۹۵۳۱۰۰۵
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین کلنگ‌زنی قطعه اول باند دوم همدان - گل تپه - غار علیصدر که با حضور خیرالله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه دولت سیزدهم در حال کار، تلاش و فعالیت است، اظهار کرد: باید اقداماتی که انجام شده در راستای جهاد تبیین مطرح کرد چراکه در مقایسه با دولت‌های گذشته بیشترین فشار و اقتصادی بود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم امسال تمام تلاش خود را بر پروژه‌های زیرساختی، عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره گذاشته است، گفت: از ابتدای شکل‌گیری دولت و سفر رئیس جمهور به استان قرار بر این شد که پروژه جدیدی آغاز نشود و پروژه‌هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند در دستور کار قرار گیرد و تامین اعتبار شود و پروژه‌های نیمه کاره تمام شود .

استاندار همدان بیان کرد: پروژه‌ها از طرف استان ارائه می‌شود و طی جلساتی که داشتیم اولین مباحثی که مطرح شد موضوعات مربوط به وزارت راه و شهرسازی بود و اولین پروژه‌ای که بسیار حائز اهمیت و مطرح شد پروژه‌ همدان- بهار- گل تپه - علیصدر بود.

وی ادامه داد: برنامه‌ای که در جلسه عنوان کردیم برنامه توسعه و پیشرفت همه جانبه بود که همه حوزه‌ها را در بر می‌گیرد که از جمله این حوزه‌ها، حوزه گردشگری است چراکه غار علیصدر بزرگ‌ترین و شگفت‌انگیزترین غار جهان است.

قاسمی فرزاد از ثبت جهانی تپه هگمتانه خبر داد و گفت: تپه همگمتانه با وجود آثار تاریخی و باستانی که زنجیره بخش گردشگری همدان را تقویت می‌کند با حمایتی که دولت سیزدهم داشت و بهترین کارها در حال انجام شدن است و به یقین با پیگیری‌هایی که نمایندگان پر تلاش ما در سراسر استان خواهند داشت انجام پروژه‌ها به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات