زنجان - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: وقوع دو فقره تصادف در جاده‌های این استان ۱۲ نفر را راهی بیمارستان کرد.
کد خبر: ۹۵۳۲۱۶۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

۱۲ مصدوم حاصل وقوع2 فقره تصادف در جاده‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛حکمت‌اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۲۵ برخورد دو خودروی سواری با موتور سیکلت توسط اورژانس به ندادی امداد اطلاع داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال همراه با آمبولانس و ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این سانحه رانندگی در کیلومتر ۹۰ آزادراه زنجان- قزوین ابتدای جاده مرشون رخ داد، ادامه داد: تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام کمک‌های اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

هاشمی افزود: در این سانحه رانندگی هفت نفر مصدوم و توسط اورژانس راهی بیمارستان شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به تصادف زنجیره‌ای در کیلومتر ۵۳ لاین جنوبی آزادراه زنجان-قزوین اشاره کرد و گفت: در این سانحه نیز خودروهای ۲۰۷، پیکان وانت و ۲۰۶ بر اثر برخورد با یکدیگر  پنج نفر مصدوم شدند.

وی به اعزام دو تیم عملیاتی ست نجات و آمبولانس از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای غزال برای امدادرسانی اشاره و تصریح کرد: این تصادف ساعت۱۵ و 36 دقیقه به ندای امداد گزارش شد و پایان عملیات امدادرسانی نیز در ساعت ۱۶و 29 دقیقه پایان یافت.

هاشمی تاکید کرد: تیم‌های عملیاتی اقدام به انجام اقدامات اولیه و کنترل صحنه تصادف کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

ارسال نظرات