خبرهای داغ:
سرهنگ فریادرس:

جهاد تبیین باید مبتنی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی باشد

همدان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه  جهاد تبیین باید مبتنی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی باشد، گفت: مخاطب ما در جهاد تبیین متفاوت هستند.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۵۷
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ طیب فریادرس در شورای اندیشه ورز شهرستان تویسرکان با بیان اینکه  جهاد تبیین باید مبتنی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی باشد، اظهار کرد: مخاطب ما در جهاد تبیین متفاوت هستند که برخی از این افراد هرچه نظام در عرصه‌های مختلف پیشرفت کند و خود آنان هم مشاهده کنند اما همچنان قانع نخواهند شد چون با فرهنگ غرب گرایی به پیشرفت‌ها نگاه می‌کنند.

وی افزود: شکاف اجتماعی با دو نگاه اسلام گرا و غرب گرا از ۱۵۰ سال آغاز شده است، در ابتدا با پیروزی نگاه غرب‌گرایی براسلام گرایی با عث شد سر شیخ فضل‌الله نوری مجتهد تراز اول تهران سر دار برود و مردم سکوت کنند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اضافه کرد: در ابتدا پیروزی انقلاب، غرب‌گرایی به دلیل فضای زمان دفاع مقدس توان عرض اندام نداشت اما از زمان وزارت یکی از سران فتنه در وزارت ارشاد کم کم قدرت گرفتند و فرهنگ غرب گرایی آغاز شد و در دولت دیگری به اوج رسید.

وی با اشاره به جایگاه جهاد تبیین گفت: ما باید مسائلی را مطرح کنیم که در شهرستان قابل پیگیری و اجرا باشد، تا بتوانیم به کارآمدی دولت کمک کنیم البته در این عرصه با حفظ احترام، مطالبه مردم و نیازها مطرح و به حل آن کمک شود و در این مسیر تمرکز روی قشر زنان و جوانان بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات