خبرهای داغ:
قاسمی‌فرزاد:

رزمندگان همدانی در عملیات مرصاد پیش‌قراول و پیشگام بودند/ مردم ما با صلابت در مقابل دسیسه‌های دشمن ایستاده‌اند

همدان-استاندار همدان گفت: در عملیات مرصاد رزمندگان همدانی پیش‌قراول و پیشگام بودند و اجازه عبور منافقین کوردل را از تنگه چارزبر ندادند و آن‌ها را زمین‌گیر کردند.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۴۹
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در سومین یادواره شهدای عملیات رمضان و عملیات مرصاد و یادبود حضور شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان که در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: توفیق و افتخار بزرگی است که در مجلس و محفل شهدا حضور پیدا کنیم به ویژه شهدایی که پیشگام و پیش‌قراول و جزء متقدمین بودند.

وی بیان کرد: زمانی که دشمن بعثی به سرزمین ما حمله کرد، در این فکر بود که می‌تواند نظام نوپای ما و انقلاب اسلامی را دچار گسست و شکست کند اما فرزندان دلیر و شجاع این سرزمین که در دامان پاک مادران مومن و متقی با نان حلال پدر بزرگ شده بودند در یک جبهه متحد و یکپارچه در مقابل تمامی کفر ایستادند.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن بعثی تصور نمی‌کرد که اینگونه دچار اضمحلال شود، افزود: ما شاهد عملیات‌های مختلفی در دوران دفاع مقدس بودیم و در یکی از این عملیات‌ها جمعی از شهدای عزیز مانند شهید سلیمانی، شهید همدانی، شهید همت، شهید حاجی بابایی و ... که هر کدام از اولیاءالله و فرشتگان الهی بودند، در کنار هم قرار می‌گیرند و این عملیات را رهبری کردند و درس بزرگی را به دشمن دادند.

وی ادامه داد: اگر چه تعداد شهدای ما در عملیات رمضان قابل توجه بود اما با صلابت، ایستادگی و مردانگی که از خود نشان دادند درسی فراموش ناشدنی به دشمن دادند که مردان این سرزمین هرگز در مقابل دشمنان ایران اسلامی کوتاه نمی‌آین.

قاسمی‌فرزاد ابراز کرد: ما شهدای عزیزی را در این عملیات تقدیم کردیم و از همدان قریب به یک هزار نفر در عملیات رمضان شرکت کردند و تعداد کثیری از آن‌ها از جمله سردار شهید حاجی‌بابایی به شهادت رسیدند که در کنار شهید سلیمانی و شهید همت و دیگر ستارگان پرفروغ آسمان ولایت بودند.

وی با تأکید بر اینکه شهدای ما درس بزرگی به دشمنان ایران اسلامی دادند و راه و مسیری را برای فرزندان ما باز کردند، گفت: اگر بخواهیم در دنیا سربلند و مانا باشیم همواره باید آماده جانفشانی در مسیر اعتقادات خود باشیم.

استاندار همدان با بیان اینکه بعد از عملیات رمضان کشور ما از دست دشمنان بعثی آزاد می‌شود و مسیر جنگ تغییر می‌کند و در خلال دوران دفاع مقدس شاهد پیروزی‌های بسیاری بودیم، مطرح کرد: ما نباید هیچ‌وقت فرزندان راستین این کشور را فراموش کنیم چرا که خون پاک خود را هدیه کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری دومین کنگره شهدا در سال جاری برای قدردانی از شهدا است، عنوان کرد: در عملیات مرصاد رزمندگان همدانی پیش‌قراول و پیشگام بودند و اجازه عبور منافقین کوردل را از تنگه چارزبر ندادند و آن‌ها را زمین‌گیر کردند.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه فراموش نمی‌کنیم که سردار شهید سلیمانی در همین ایام در چند سال گذشته به همدان تشریف آوردند و آن بیان تاریخی که ماندگار شد و فرمودند «سه ماه دیگر داعش محو خواهد شد»، ابراز کرد: به روان پاک شهدا درود می‌فرستیم و باید رهرو راه شهیدان باشیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ما با صلابت در مقابل دسیسه‌های دشمن ایستاده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم شهدا به خصوص شهدای عملیات مرصاد و رمضان شفیع ما باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات