فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان گفت: جهاد تبیی و امید آفرینی دو رکن مهمی است که اصحاب رسانه باید در انعکاس اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۵۳۲۵۳۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

 
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسات رضوی از گناباد، سرهنگ پاسدار در آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج و کانون بسیج رسانه که به میزبانی ناحیه مقاومتاین شهرستان گناباد در تالار اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: دشمن با انعکاس و پررنگ کردن مشکلات اقتصادی کشور عزیزمان که یک معضل جهانی است به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گناباد با اشاره به اینکه ما در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی، علمی، فرهنگی، هنری و اقتدار نظامی و... پیشرفت‌های گسترده ای داشته ایم که دشمن عکس آن را منتشر می کند، ادامه داد: امید آفرینی و جهاد تبیین دو مهمی است که اصحاب رسانه می توانند در انعکاس اخبار دنبال کنند.

وی افزود: عده ای از منافقین در کشور آلبانی فقط تولید محتوا بر ضد نظام جمهوری اسلامی دارند و انعکاس غیر واقعیت‌ها جهت ایحاد ناامیدی در مردم است.

وی درمورد نقش رسانه ها در فضای مجازی گفت: رسانه ها در تولید محتوا می‌توانند فضای مجازی را دگرگون کرده و بر ضد تبلیغات علیه نظام نقش موثری ایفا کنند.

در ادامه امام جمعه شهرستان گفت: خبرنگاران باید دیده بینای مردم باشند و باید هم پیشرفتها و هم کاستی ها و در حد تعادل در اخبار انعکاس داشته باشد تا جامعه حالت رکود نداشته باشد و ضعف ها در کنار تمام پیشرفت‌ها برطرف گردد و روحیه مردم نیز تضعیف نگردد.

جحت الاسلام صادقی افزود: خبرنگارانی که مردم را به اتحاد، تلاش، نوع دوستی، اخلاق خوب دعوت کنند و مردم را از آسیب‌ها بر حذر دارند همان راه پیامبران را دنبال می‌کنند و این‌ جهاد تبیینی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار