خبرهای داغ:
اسماعیلی:

خبرنگاران پرچمدار مطالبه‌گری هستند

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: یکی از عواملی که همه مردم جامعه را کنار هم جمع کرده و اتفاقات خوبی را رقم زده است، ناشی از مطالبه‌گری خبرنگاران است که پرچمدار آن هستند و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۳۲۵۷۳
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ملایر با بیان اینکه اگر پیشرفتی در کشور اتفاق افتاده، امید در دل مردم ایجاد شده و همبستگی و انسجام وجود دارد، به دلیل مطالبه‌گری و فعالیت خوب اصحاب رسانه است، اظهارکرد: خبرنگاران یار دوازدهم دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از عواملی که همه مردم جامعه را کنار هم جمع کرده و اتفاقات خوبی را رقم زده است، ناشی از مطالبه‌گری خبرنگاران است که پرچمدار آن هستند و برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

فرماندار ویژه ملایر گفت: امیدآفرینی که موجب پیوند افراد مختلف یک جامعه با وجود تفاوت‌ها و سلایق مختلف می‌شود، از جمله اقدامات خوب خبرنگاران است.

وی افزود: با وجود اختلاف سلایق مختلف، تلاش منسجم شبانه‌روزی و خالصانه اصحاب رسانه می‌تواند ما را به یک آرمان شهر برساند.

اسماعیلی با بیان اینکه این آرمان شهر ممکن است برای هر فرد ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد، اما همه برای رسیدن به آن آرمان شهر تلاش می‌کنیم، بر اهمیت ایجاد انگیزه، امید و توان‌افزایی در رسیدن به آن آرمان شهر تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه قدردان زحمات خبرنگاران هستیم و حمایت از خبرنگاران وظیفه مدیران است، اظهارکرد: تصور کنیم رسانه در این شهرستان نبود، به طور قطع ملایر شهر خوبی نبود.

* خبرنگاران نقش بسزایی در امیدآفرینی بین مردم دارند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز در ادامه عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که اصحاب رسانه از سال‌های گذشته تاکنون با آن مواجه‌ هستند و همچنان ادامه دارد، لازم است موقوفه‌ای به نیت اصحاب رسانه ثبت شود و متولی و عهده‌دار موقوفات خودشان باشند.

حجت الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی گفت: اگر فرهنگ وقف به نیت اصحاب رسانه جا بیفتد، با ایجاد یک درآمد پایدار برای اصحاب رسانه، مشکلات بسیاری حل خواهد شد.

وی با اشاره به اقداماتی که در نظام جمهوری اسلامی و توسط دولت انجام شده است، بیان کرد: اگر خبرنگاران نبودند، این تلاش‌ها و خدمات در پستوی ادارات باقی می‌ماند و مردم از این اقدامات اطلاع پیدا نمی‌کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان رسالت خبرنگاران را در امتداد رسالت حضرت زینب(س) دانست و افزود: اطلاع‌رسانی خبرنگاران نقش بسزایی در امیدآفرینی بین مردم دارد و در ترویج فرهنگ وقف نقش مهمی را ایفا کردند که قابل تقدیر است.

وی خطاب به خبرنگاران تاکید کرد: اگر مورد بی‌مهری قرار گرفتید، کوتاه نیایید، چرا که رسالت شما، رسالت حضرت زینب(س) است.

در این آیین به مناسبت هفته و روز خبرنگار از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران شهرستان ملایر تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار