از اجرای طرح های تابستانه تا رزمایش جهادگران در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) سرخه از رنگ آمیزی جداول مدرسه به همت جهادگران فاطمی و برپایی طرح تابستانه در پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۲۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با فصل تابستان و در راستای اجرای طرح نوجوانه های صالحین در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، تمرین فوتبال در رده سنی زیر ۱۴ سال به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) در زمین چمن سرخه برگزار شد.

ابوالقاسم سیادت فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه های تابستانه در جهت ایجاد برنامه های شاد و مفرح در قالب کلاس های آموزشی و برنامه های تفریحی برپا می شود.

او افزود: حلقه صالحین سطح نونهالان با آموزش وضو در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) برپا و در راستای اجرای طرح تشویقی برای کودکان، به کودکانی که موفق به کسب حد نصاب امتیاز شدند، جوایزی اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام علی بن ابیطالب (ع) اضافه کرد: در راستای رزمایش جهادگران فاطمی 3، به همت کارگروه جهادی رنگ آمیزی جداول در آموزشگاه رضایی نژاد شهرستان سرخه انجام شد.

گفتنی است به مناسبت روز مدافع حرم، دورهمی بسیجیان و جهادگران پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) خواهران در این محله با همسر شهید مدافع حرم عبدالمهدی کاظمی برپا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار