خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

قلم رسانه حقیقت گرا، عامل بقای قدرت سالم در حکومت و امیدواری در جامعه است

قلم رسانه حقیقت گرا، عامل بقای قدرت سالم در حکومت و امیدواری در جامعه است
حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: قلم خبرنگارِ حقیقت گرا و فضیلت خواه، عامل بقای قدرت سالم در حکومت، ایمان و امیدواری در جامعه است.
کد خبر: ۹۵۳۲۶۴۱
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت‌الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در نشست خبری و تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) برگزار شد ضمن بیان اینکه آن کس که آگاه‌تر است مسئول‌تر است عنوان کرد: خبرنگار در قبال ملت و کشور، باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، تجاوز فکری و اندیشه‌های بیگانه به مرزهای فرهنگی مسئول است و می‌تواند با برنامه‌ریزی، افکار انقلاب و باور‌های درست را اشاعه و ترویج دهد.

وی تصریح کرد: برخی خبرنگاران و سلبریتی‌ها با مشارکت فعال در نقشه از پیش طراحی شده جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی در اغتشاشات ۱۴۰۱ از طریق انتشار گزارش‌های تحریک‌آمیز، جهت دار و خلاف واقع باعث بی‌اعتمادی مردم نسبت به حکومت شدند.

حجت الاسلام صادقی با بیان اینکه قلم خبرنگار حقیقت گرا و فضیلت خواه، عامل بقای قدرت سالم در حکومت، ایمان و امیدواری در جامعه است ادامه داد: رسانه و مطبوعات می‌توانند معرف اسلام محمدی باشند چراکه وظیفه مطبوعات افزایش آگاهی جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، شناخت استکبار، نقد منصفانه، حس ایمان افزایی و امیدآفرینی در جامعه را وظیفه و رسالت مطبوعات شمرد و اضافه کرد: خبرنگاران باید فضای برادری و مهربانی را در جامعه ترویج دهند و از نفوذ دشمن غافل نشوند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در پایان عنوان کرد: مطبوعات باید رسالت اصلی خود را که تبلیغ و ابلاغ افکار درست و تکالیف الهی است حفظ نمایند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار