خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: رقابت کنندگان استان خوزستان در مرحله کشوری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاه‌های اقتصادی موفق به کسب یک مدل طلا و یک مدال برنز شدند.
کد خبر: ۹۵۳۲۹۲۶
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷

شهرام ملایی هزاروندی روز شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران به مدت ۲ روز در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در استان البرز برگزار شد.

وی ادامه داد: خوزستان در این دوره از مسابقات با ۴۴ شرکت کننده موفق شد ۲ مدال طلا و برنز مسابقات را کسب کند.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان یبان کرد: مدال طلای رشته cnc توسط سیدمهدی موسوی از شرکت فولاد خوزستان و مدال برنز رشته طراحی قطعات صنعتی با نرم افزار SOLIDWORKS توسط‌ صادق جلیلی از شرکت فولاد خوزستان کسب شد.

 

وی افزایش بهره‌وری و کارایی، تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت را از مزایای برگزاری این مسابقات برشمرد و افزود: شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی از دیگر مزایای برگزاری مسابقات است که می‌تواند فرصتی را برای معرفی بنگاه‌های اقتصادی متعهد به مهارت‌آموزان فراهم‌کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین‌المللی شود.

 

ملایی هزاروندی با تبریک این موفقیت ارزشمند گفت: با توجه به وجود صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در استان برای حضور پرقدرت در سومین دوره این مسابقات در سال آینده برنامه ریزی جامعی صورت خواهدگرفت.

 

وی افزود: با اعطای مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران ایران تجلیل و علاوه بر آن برای برگزیدگان، کارت مربیگری و آزمون گری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گواهینامه حضور در مسابقات مذکور صادر خواهد شد.

 

مسابقات ملی مهارت کارگران ایران با هدف ایجاد نشاط در جامعه کارگری، شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی ویژه شاغلین بنگاه‌های اقتصادی از ۱۸ تا ۲۰ مردادماه با حضور رقابت کنندگان در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه‌ای برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها