خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: تمام هم و غم دشمن این است که امسال انتخابات ما ضعیف برگزار شود دشمنان می‌گویند خبرگان رهبری ۱۴۰۲ رهبر سوم را انتخاب می‌کند و باید کاری کنیم که ای.ن مجلس نتواند خمینی سومی را به وجود بیاورد
کد خبر: ۹۵۳۳۱۱۶
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

یکی از اصلی ترین برنامه های دشمن اعتیاد جوانان ماست/یاوران ولایت، افراد گول خورده را جذب کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه دوره یاوران ولایت بسیج دانش آموزی استان گلستان در علی آباد کتول گفت: در طول دوران تاریخ اسلام خیلی چیزها را خواندیم یا شنیدیم اما در ایام انقلاب اسلامی این‌ها را با وجودمان لمس کردیم و دیدیم.

وی افزود: دشمنان ما در تراز انقلاب اسلامی هستند چون انقلاب اسلامی قوی است دشمن هم باید قوی باشد.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: در جنگ صفین امیرالمومنین علیه السلام جنگ پیروز را واگذار کرد و علت آن عملیات روانی دشمن بود که با حیله عمر و عاص قرآن‌ها را به نیزه زدند و نتیجه جنگ صفین، عاشورا ، تن دادن امام حسن به صلح ناخواسته و اسارت آل الله شد.

فرمانده سپاه نینوا عنوان کرد: قبل از انقلاب همه دنیا به دو قطب غرب و شرق تقسیم شده بود اما انقلاب اسلامی این دو قطبی را شکست داد و قطب جدیدی به نام انقلاب اسلامی را ایجاد کرد.

وی اذعان داشت: خداوند می‌فرماید شما برای من قدم بردارید و من دشمنان شما را به دست خودشان نابود می‌کنم و نتیجه می‌شود عاقبت صدام که به دست آمریکا نابود شد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های دشمن بحث مواد مخدر است بسیاری از جوانان ما شاید به صورت ناخواسته اسیر این مواد خانمان سوز می‌شوند لذا باید مواظب رفیقان و تفریحات خود باشیم.

ملک شاهکوهی گفت: اگر زن جامعه و خانواده آسیب ببیند اثری از جامعه نخواهد ماند.  دشمن ما دشمن قداری است و به صغیر و کبیر رحم نمی‌کند یکی از ماموریت‌های یاوران ولایت در سال تحصیلی جدید جذب افراد گول خورده می‌باشد.

این مقام مسئول افزود: تمام هم و غم دشمن این است که امسال انتخابات ما ضعیف برگزار شود دشمنان می‌گویند خبرگان رهبری ۱۴۰۲ رهبر سوم را انتخاب می‌کند و باید کاری کنیم که این مجلس نتواند خمینی سومی را به وجود بیاورد.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: مسئله مهم دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی است. اگر مجلس آسیب ببیند امنیت کشور ما به هم می‌ریزد پس مردم باید با قدرت پای صندوق‌های رای حاضر شوند و انسان اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار