خبرهای داغ:

۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجیهز مرکز رفاهی فرهنگیان آبادان هزینه شد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجیهز دومین مرکز رفاهیی فرهنگیان آبادان هزینه و این مرکز در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۵۳۳۲۵۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نخستین مرکز رفاهی فرهنگیان دارای قدمت زیادی بوده و پاسخگوی نیازمندی فرهنگیان و مردم آبادان نیست، افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته دومین مرکز رفاهی فرهنگیان آبادان ضمن تجهیز در آستانه بهره برداری قرار گرفته است.

وی با عنوان اینکه این مرکز نوساز در بوداره جنوبی آبادان قرار دارد، ادامه داد: این مرکز رفاهی با توجه نوع و گستره ساخت آن شامل ۲ بخش خوابگاه و رستوران است و یکی از بهترین مراکز رفاهی فرهنگیان خوزستان خواهد بود.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه میزان افزایش فضای آموزشی و رفاهی آموزش و پرورش آبادان در ۴ سال گذشته رشد بسیار مطلوبی داشته است گفت: بهسازی و نوسازی و احداث فضای آموزشی و رفاهی در این سال‌ها باعث کاهش تراکم دانش آموزی و استقرار نیروی انسانی در آبادان خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درمانگاه مجهز فرهنگیان نیز یکی دیگر از نیاز‌های این شهر است که مطالعات اولیه آن انجام و تخصیص اعتبارات لازم درحال پیگیری است.

بیش از ۳ هزار نیروی انسانی در مقاطع مختلف تحصیلی در مدارس دولتی و ۵۰۰ نفر در مدارس غیردولتی آبادان خدمت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار