خبرهای داغ:

شورای شهر سرخه از اصحاب رسانه شهرستان تجلیل کرد

در راستای بزرگداشت روز خبرنگار، شورای اسلامی شهرستان سرخه از کلیه اصحاب رسانه و عکاسان خبری شهرستان تجلیل و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۲۱
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سرخه با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت هفته خبرنگار در دفتر شورای اسلامی شهر سرخه برگزار شد.

در این نشست ابتدا مصطفی نطنزی شهردار سرخه، ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تبریک این روز به خبرنگاران، به بیان عملکردها و فعالیت های سال جاری پرداخت و برنامه های پیش رو را تشریح کرد.

او افزود: امروز شهر ما در مسیر پیشرفت و توسعه به همدلی شهروندان و اصحاب رسانه نیاز دارد. تلاش کردیم کارهای متعدد زیربنایی و روبنایی در حوزه های مختلف خدماتی، عمرانی، فرهنگی، اجتماعی انجام و در حال حاضر نیز چند پروژه عمرانی در دست اقدام، تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

در ادامه علی اصغر یعقوبی رئیس شورای اسلامی شهر سرخه نیز ۱۷ مرداد را به اهالی رسانه و اهل قلم تبریک گفته و از حضور آن ها در این نشست تقدیر و تشکر کردند.

او با بیان اینکه تلاش ما این است تا پویایی، نشاط، حرکت و فعالیت را در شهر به ارمغان بیاوریم، افزود: امید آفرینی در جامعه یکی از ویژگی های بارز یک خبرنگار است و سعی می کنیم با تمام وجود برای خدمت به مردم کار کنیم.

گفتنی است در ادامه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سوالات خود را از شهردار و اعضای شورای اسلامی عنوان و پاسخ های مربوطه را دریافت کردند.

همچنین در پایان از زحمات خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر و هدیه روز خبرنگار تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار