ویژه برنامه سوگواره حسینی در کانون الهادی (ع) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) از برگزاری مراسم عزای سیدالشهدا (ع) همراه با سخنرانی و ویژه برنامه های متنوع دیگر در رده کودکان، نوجوانان و جوانان کانون الهادی (ع) این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۲۳
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه محرم کودکان، نوجوانان و جوانان بسیجی کانون الهادی (ع) وابسته به پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) سرخه، ویژه برنامه عزاداری برگزار کردند.

خاتون ابراهیمی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با ماه عزای سیدالشهدا (ع) حجت الاسلام والمسلمین مولازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه از حلقه های شهید اسماعیل جمال، شهید حسین صفا و شهید علی رضا کلامی بازدید و با محوریت اهمیت نماز اول وقت سخن گفت.

او با بیان اینکه این برنامه با اقامه نماز جماعت و برپایی سوگواره حسینی همراه بود، افزود: در این ایام هیئت مکتب دختران شهید حاج قاسم سلیمانی در کانون الهادی (ع) همراه با اقامه نماز جماعت و سخنرانی با موضوع اهمیت جوان و نوجوان و نماز اول وقت برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) ادامه داد: خوانش متنی درباره حمایت از قرآن، اجرای سرود برای امام حسین (ع) از حلقه شهید علیرضا کلامی، سخنرانی ارزش عاشورا توسط یکی از بچه های حلقه شهید اسماعیل جمال و سینه زنی و مداحی از ویژه برنامه های دیگر این مراسم بوده و در پایان از شرکت کنندگان به صرف ناهار پذیرایی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار