دستگیری سوداگران مرگ و کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر در بندر کناوه

فرماندهی انتظامی بوشهر از دستگیری سوداگر مرگ و کشف مواد مخدر به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۳۴۴۴
|
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار " حیدر سوسنی " در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب اخبار و گزارش واصله مبنی بر فعالیت افرادی به هویت معلوم در امر تهیه، حمل و توزیع مواد مخدردر قالب یک باند منسجم وحرفه‌ای در سطح استان بوشهر و سایر استان‌ها تحقیقات مقدماتی انجام وصحت خبر تایید لذا موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات ویژه پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی فعالیت عوامل باند مذکور رصد و مشخص گردید عوامل فوق به صورت عمده و گسترده در امر قاچاق مواد مخدر فعالیت داشته تا محموله مواد مخدر را از استان فارس خریداری و با خودرو‌های تیزرو به استان بوشهر حمل نمایند.
سردار سوسنی ادامه داد: ماموران در یک عملیات قافلگیرانه و ضربتی موفق شدند این سوداگران مرگ را دستگیر و بیش از ۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.
ایشان تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی گردیدند.
رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه کارکنان پلیس خواب را از چشمان خود می‌گیرند تا سوداگران مرگ به اهداف شوم خود نرسند، از شهروندان درخواست کرد: هر موردی را که احساس می‌کنند علتی باشد برای نا امنی در سطح استان را با شماره ۱۱۰ به پلیس اعلام نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار